Reklama

"Celownik" na celowniku TVP

"Celownik", magazyn reporterski Programu 1 Telewizji Polskiej, prawdopodobnie zmieni porę emisji. Ma to być jedna z korekt jesiennej ramówki - informuje magazyn "Press".

Zarząd TVP nie jest zadowolony z wyników jesiennej ramówki Jedynki. W nowym sezonie udział TVP 1 w rynku w grupie widzów w wieku 16-49 lat spadł z 16,54% w 2009 roku do 15,11% w bieżącym roku.

"Jest to największy spadek w porównaniu z głównymi antenami konkurencji i TVP 2" - komentuje biuro prasowe.

We wtorek zarząd zapozna się "z analizą programu i sytuacji ekonomicznej Jedynki" i zdecyduje o korektach ramówki. Jedną ze zmian ma być właśnie przeniesienie "Celownika" z pasma po "Teleexpressie" (ok. 17.20) na wcześniejszą porę. Taki manewr wykonano już w ub.r., przenosząc magazyn na pewien czas na 16.45 - "Celownik" stracił wtedy część widowni.

Reklama

"Celownik" to program reportersko-interwencyjny. Bohaterami reportaży są ludzie bezradni wobec urzędniczej bierności, zagubieni w gąszczu przepisów prawnych, przeżywający osobiste dramaty - ale i tacy, którym udało się pokonać przeciwności - reklamuje swój program TVP.

Od września 2010 "Celownik" prowadzi Maciej Orłoś.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: magazyn | TVP | celownik
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy