"Kevin sam w domu": Polsat pokaże w Wigilię kultowy film
Święta Bożego Narodzenia bez filmu "Kevin sam w domu" na antenie Polsatu? Żaden Polak sobie tego nie wyobraża. W tym roku w Wigilię znów zobaczymy przygody ośmiolatka wyprowadzającego w pole dwóch złodziejaszków.
Jak co roku Polsat planuje wyemitować film "Kevin sam w domu" 24 grudnia. Nie podano jeszcze godziny emisji, ale będzie mieć ona miejsce w paśmie wieczornym. "Kevin sam w domu" od lat jest jednym z najpopularniejszych filmów emitowanych w Polsce w okresie świąteczno-noworocznym.
Mieszkająca w Chicago rodzina McCallisterów na święta Bożego Narodzenia wyjeżdża do Francji. Spiesząc się na samolot, w wyniku zamieszania, zapominają zabrać ośmioletniego Kevina (w tej roli niesamowity Macaulay Culkin). Od tej pory chłopiec musi sobie radzić sam. Początkowo Kevin jest zachwycony - robi, co chce, śpi w łóżku swoich rodziców, objada się lodami przed telewizorem... Po jakimś czasie okazuje się jednak, że czuje się samotny i tęskni za najbliższymi.
Kiedy na horyzoncie pojawiają się złodzieje, próbujący okraść państwa McCallisterów, chłopiec postanawia ochronić dom. Kevin zastawia na opryszków wymyślne pułapki. Nie ulega wątpliwości, że wobec niekonwencjonalnych metod działania ośmiolatka, włamywacze są bez szans.
Film Chrisa Columbusa wszedł na ekrany kin pod koniec 1990 roku. Na całym świecie "Kevin sam w domu" zarobił ponad 477 milionów dolarów, dzięki czemu znalazł się w Księdze Rekordów Guinnessa jako najbardziej dochodowa komedia wszech czasów.
"Kevin sam w domu" od lat cieszy się niesłabnącą miłością Polaków. Od grudnia 2000 roku ten mały bohater bawi i wzrusza kolejne pokolenia i chyba już nikt nie wyobraża sobie wigilijnego wieczoru bez jego przygód.
Dzięki filmowi zeszłoroczne Boże Narodzenie zdecydowanie należało do Telewizji Polsat. 24 grudnia 2021 roku brawurowe starcie nadzwyczaj przedsiębiorczego chłopca z wyjątkowo pechowymi włamywaczami podziwiało ponad 4 miliony widzów!
W czasie emisji filmu Polsat był najchętniej oglądaną stacją w obu grupach i zanotował świetne udziały: ponad 34 procent w grupie 4+ i przede wszystkim niemal 43 procent w grupie 16-49. Czy w tym roku będzie podobnie? Tekst powstał z okazji 30-lecia telewizji Polsat.