Reklama

"Szpilki..." wygrywają z konkurencją

Cztery pierwsze odcinki serialu "Szpilki na Giewoncie" z Magdaleną Schejbal w roli głównej oglądało w Polsacie średnio 2,7 mln widzów.

"Szpilki na Giewoncie" emitowane są od 2 września w czwartki o godz. 22:00. Cztery pierwsze odcinki formatu oglądało średnio 2,7 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 25,48 proc.

Wynik ten ulokował stację na pierwszej pozycji pod względem oglądalności w wieczornym paśmie.

Na drugim miejscu w tym czasie antenowym znalazł się TVN (pasmo filmowe), który zainteresował średnio 1,6 mln osób; 15,34 proc. widowni. Trzecie miejsce należało do Jedynki (m.in. "Sprawa dla reportera") i Dwójki (m.in. "Doktor House" i "Kocham cię Polsko") - kanały TVP gromadziły przed odbiornikami po 1,3 mln widzów; 12,58 proc. udziału w rynku.

Reklama

"Szpilki na Giewoncie" to historia dziewczyny z Warszawy, pracującej w agencji reklamowej, która musi wyjechać ze stolicy. Zostaje przerzucona do malutkiego oddziału swojej firmy w Zakopanem.

W serialu występują m.in. Magdalena Schejbal (Ewa), Krzysztof Wieszczek (Bartek), Marcin Rogacewicz (Grzegorz), Iza Kuna (Eliza) i Małgorzata Pieczyńska (Aniela).

Serial, oparty na oryginalnym scenariuszu, wyreżyserował Robert Wichrowski.

Chcesz obejrzeć swój ulubiony program, serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście aż 193 stacje!

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o swoich ulubionych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: odcinki | Szpilki na Giewoncie | W roli głównej | szpilki
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy