"M jak Miłość" traci widzów
Ulubiony serial Polaków, "M jak Miłość" od długiego czasu nie opuszcza pierwszego miejsca zestawień najlepiej oglądanych programów w Polsce. Jednak okazuje się, że w ciągu ostatnich dwóch lat widownia serialu dość znacznie się zmniejszyła.
Według badań firmy AGB Nielsen Media Research, która przeanalizowała sytuację na zlecenie portalu Wirtualne Media, w ciągu dwóch ostatnich lat serial stracił 1,6 milionów widzów.
Średnia widownia w okresie od 1 stycznia do 27 kwietnia 2007 roku wyniosła bowiem 9,79 mln, w takim samym okresie rok wcześniej było to 10,57 mln, a w 2005 roku - 11,38 mln.
Jednak nawet tak znaczny spadek nie zagroził "M jak Miłość" na tyle, aby serial stracił prowadzenie w rankingu najchętniej oglądanych programów.
"M jak Miłość" na antenie Dwójki gości od jesieni 2000 roku.