Reklama

"Hotel 52" przegrał z "Ojcem Mateuszem"

Polsat zakończył emisję pierwszej serii serialu "Hotel 52". Format oglądało średnio 3,08 mln widzów. Nieco więcej, bo 3,12 mln widzów, miał "Ojciec Mateusz".

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, 1. sezon "Hotelu 52" emitowany od 25 lutego do 27 maja br. (w czwartki o godz. 21.05) przyciągnął przed odbiorniki średnio 3,08 mln widzów, a udział Polsatu w rynku w czasie jego emisji kształtował się na poziomie 20,79 proc.

Polsat był stacją drugiego wyboru w wieczornym paśmie. Pierwsze miejsce należało do Jedynki, która przyciągnęła przed telewizory średnio 3,12 mln widzów, 21,21 proc. widowni (m.in. "Ojciec Mateusz" i "Sprawa dla reportera"). Pierwszą trójkę uzupełnił TVN z 16,30 proc. udziału w rynku (m.in. "Wydział śledczy"). Natomiast Dwójka zajęła czwartą pozycję z udziałem w rynku na poziomie 11,91 proc. (m.in. "Doktor House").

Reklama

Największą oglądalnością cieszył się pierwszy odcinek serialu "Hotel 52", wyemitowany 25 lutego - 3,80 mln widzów, 24,73 proc. udziałów w rynku.

Polsat pokazał jeden sezon "Hotelu 52" (13 odcinków).

Główną bohaterką produkcji jest Natalia Lipska (Laura Samojłowicz), 24-letnia dziewczyna, która w wyniku rodzinnych zawirowań została właścicielką luksusowego hotelu. Lipska musiała wkraczać w prywatne życie gości, często pomagając w rozwiązywaniu ich problemów, ale również je komplikując. Każdy z odcinków stanowił zamkniętą historię odwiedzających to miejsce gości.

W połowie czerwca ruszają zdjęcia do 2. sezonu serialu, którą Polsat pokaże prawdopodobnie jesienią.

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: Ojców | Ojciec Mateusz | ojciec | Polsat | Hotel 52 | hotel
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy