Reklama

Była hitem długiego weekendu

Podczas długiego czerwcowego weekendu największą widownię zgromadził serial "Blondynka". Zaraz za nim znalazło się "Na dobre i na złe".

Z raportu Nielsen Audience Measurement, wynika, że najchętniej oglądanym programem w okresie od 3 do 6 czerwca był serial "Blondynka" w TVP1 (6 czerwca, godz. 20:25), który przyciągnął przed odbiorniki 5,06 mln widzów, a udział Jedynki w rynku w czasie jego emisji wyniósł 35,06 proc.

Na drugim miejscu uplasowało się "Na dobre i na złe" w TVP2 (4 czerwca, godz. 20:10), które zainteresowało 4,82 mln widzów przy udziale w rynku wynoszącym 37,59 proc.

Pierwszą trójkę zamknęło główne wydanie "Wiadomości" w TVP1 (3 czerwca, godz. 19:30), z wynikiem 4,43 mln telewidzów i 33,57 proc. udziału w rynku.

Reklama

Według danych Nielsen Audience Measurement, na czwartym miejscu najchętniej oglądanych programów w podczas długiego weekendu znalazł się serial "Ojciec Mateusz" w TVP1 (3 czerwca, godz. 20:20) z oglądalnością 4,35 mln widzów. Piąte miejsce zajął "Teleexpress" w TVP1 (3 czerwca, godz. 17:00) z oglądalnością na poziomie 4,30 mln.

Kolejne miejsca w rankingu najchętniej oglądanych programów podczas długiego czerwcowego weekendu zajęły: teleturniej "Jaka to melodia?" w TVP1 (3 czerwca, godz. 18:25) - 4,24 mln widzów, "Sport" po głównym wydaniu "Wiadomości" w TVP1 (6 czerwca, godz. 19:55) - 4,16 mln odbiorców, "Fakty" w TVN (3 czerwca, godz. 19:00) - 3,98 mln widzów, "Barwy szczęścia" w TVP2 (3 czerwca, godz. 20:10) - 3,91 mln odbiorców oraz film obyczajowy "Ja wam pokażę" w TVP1 (3 czerwca, godz. 21:20) - średnio 3,69 mln telewidzów.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o swoich ulubionych produkcjach, zajrzyj na wortal Świat seriali.pl

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: hity | 'Blondynka' | Blondynka | serial | TVP1
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy