Reklama

"Blondynka" w Cannes!

Telewizja Polska zaprezentuje swoją ofertę programową podczas międzynarodowych targów telewizyjnych MIPTV odbywających się w dniach 12-16 kwietnia w Cannes.

Podczas tegorocznej imprezy TVP pokaże produkcje muzyczne poświecone muzyce Fryderyka Chopina, nawiązujące do obchodów Międzynarodowego Roku Chopinowskiego. Bogata oferta muzyczna Telewizji Polskiej zawiera koncerty i pozycje dokumentalne poświecone kompozytorowi.

Nowymi tytułami promowanymi na targach będą najnowsze seriale TVP: "Blondynka" i "Siostry", cieszące się dużą popularnością wśród widzów. "Blondynka", serial o rekordowej oglądalności na tle wiosennych nowości, opowiada o perypetiach młodej pani weterynarz, która postanawia porzucić miasto dla prowincji. Tam trafia do kliniki, gdzie musi stawić czoła lokalnej społeczności.

Reklama

"Siostry" to natomiast opowieść o zwariowanych zakonnicach, które zawsze chcą pomagać ludziom. Tytułowe bohaterki to pięć bardzo różnych, silnych osobowości, zdeterminowanych, by działać razem, mimo przeciwności losu.

Telewizja Polska zaprezentuje także 13 nowych odcinków drugiego sezonu "Czas honoru", serialu inspirowanego historią polskich dywersantów, którzy w czasie II wojny światowej przechodzili w Anglii szkolenia, by wrócić do okupowanej przez hitlerowców Polski z misją konspiracyjnej walki o niepodległość.

Nie zabraknie także pozycji dokumentalnych już cieszących się międzynarodowym uznaniem, takich jak m.in. "Dekalog po... Dekalogu", cykl 10-ciu filmów dokumentalnych, z których każdy przedstawia współczesną rzeczywistość z perspektywy kolejnych przykazań, nawiązując do "Dekalogu" Krzysztofa Kieślowskiego.

Z kolei "Tajemnice Doliny Nilu" to wędrówka śladami starożytnych cywilizacji, od Chartumu w Sudanie po Aleksandrię w Egipcie. Film dokumentalny o sensacyjnych odkrycia polskich archeologów, którzy od blisko pół wieku prowadzą badania w Dolinie Nilu.

Ponadto TVP przedstawi dystrybutorom i kontrahentom zagranicznym liczne produkcje fabularne, dokumentalne, animowane a także artystyczne składające się na bogatą i różnorodną ofertę handlową Telewizji Polskiej.

Targi MIPTV to jedno z najważniejszych wydarzeń międzynarodowych poświęconych najnowszej ofercie programowej, dystrybucji i finansowaniu produkcji filmowej i telewizyjnej, w tym filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych, programów, seriali i iinych formatów. To także spotkanie przedstawicieli stacji telewizyjnych, producentów filmowych i telewizyjnych, dystrybutorów, przedstawicieli portali internetowych, producentów i dystrybutorów działających w obszarze nowych mediów, a także agencji reklamowych, funduszy regionalnych oraz organizacji filmowych.

W targach bierze udział ok. 12 tysięcy uczestników z ponad 100 krajów, w tym 50 firm z Polski, poszukujących zagranicznych licencjodawców, dystrybutorów i partnerów finansowych oraz firmy sprzedające filmy, seriale i programy rozrywkowe.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: telewizja | TVP | Blondynka | 'Blondynka' | Cannes
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy