"Załoga G": Prawdziwe i wirtualne
Zadaniem scenografów, na których czele stali Deborah Evans i Ramsey Avery, było jak najbardziej precyzyjne połączenie prawdziwych miejsc zdjęć z wirtualnymi, wykreowanymi w komputerach. "Szwy" powinny być praktycznie niedostrzegalne. W tym celu najpierw większość dekoracji zaprojektowano w komputerach, z myślą o tym, by jak najlepiej można było rozegrać w nich sceny akcji. Następnie stworzono szczegółowe storyboardy, a dopiero potem przystąpiono do budowy dekoracji.
Największa dekoracja to siedziba laboratorium doktora Kendalla - Biological Intelligence Lab. Powstała na przedmieściach Los Angeles. Wykorzystano budynki starej parowozowni. Laboratorium składa się z części stworzonej przez Kendalla, wojskowych kontenerów oraz urządzeń aeronautycznych. Osobno stworzono kwatery Załogi przypominające pudełka oraz salę treningową z różnymi urządzeniami i centralną salę kontroli. Wykorzystano autentyczne pneumatyczne rury służące do przesyłania poczty, które w filmie służą Załodze do natychmiastowej ewakuacji.
- Cały świat Załogi to przede wszystkim kontenery - opowiadała Evans. - Sala gimnastyczna Darwina i Juarez powstała na przykład z metalowych części i zużytych komponentów urządzeń elektronicznych. Do budowy siedziby Brylusa, który wielką wagę przywiązuje do komunikacji i techniki, wyzyskaliśmy stare budki telefoniczne i telefon. Walczak, który uwielbia rocka, ma u siebie rockowe plakaty, magnetofon kasetowy oraz potężny odbiornik telewizyjny.
Dom Kendalla jest też zbudowany ze starych kontenerów. Ekipa odnalazła idealną, autentyczną siedzibę na słynnej kalifornijskiej plaży Redondo i tam właśnie powstały zdjęcia. Kontrastem jest rezydencja Leonarda Sabera. Zagrała ją luksusowa rezydencja Sharp na terenie Lucky Dog Ranch w Somis w Kalifornii. Fasadę sklepu zoologicznego Elia's Shop, gdzie rozgrywa się część akcji, zagrał autentyczny sklep Elia's we wschodnim Los Angeles. Wnętrze zaprojektowane przez Evans zbudowano w Culver Studios. Tam powstały też wnętrza rezydencji Sabera, domowe laboratorium Bena, wnętrze mobilnego centrum dowodzenia, dom Goodmana, gdzie Juarez i Walczak byli czasowo adoptowani, oraz ulica w Pasadenie. Natomiast scenę nocnego chaosu na podmiejskiej ulicy nakręcono na terenie Stevenson Ranch na północ od Los Angeles.