Reklama

"U2 3D": O PRODUKCJI

Od ponad ćwierć wieku, zespół U2 ceniony jest nie tylko za swoją inwencję muzyczną, ale również za nieporównywalny dar dotarcia do milionów fanów za pomocą nowych technologii. Ich występy na żywo są wyjątkowym i poruszającym przeżyciem dla fanów, którzy mogą doświadczać koncertu kilkoma zmysłami jednocześnie. W latach 1992-93, podczas trasy "ZooTV", odbywało się to dzięki pionierskiemu zastosowaniu ekranów wideo, podczas trasy "PopMart" w latach 1997-98 zastosowano telebimy diodowe a w latach 2005-06, podczas trasy "Vertigo", nad sceną umieszczono przestrzenne kurtyny wideo ze świecących koralików. U2 zawsze w naturalny sposób rozumieli jak najlepiej wykorzystać nowe technologie do przekazu swojego przesłania. Tak było również w przypadku szybkiego wykorzystania przenośnego urządzenia do odtwarzania dźwięku Apple iPod.

Reklama

U2 3D, pierwsza trójwymiarowa cyfrowa produkcja przedstawiająca wydarzenie na żywo z wielu kamer jednocześnie, jest odzwierciedleniem długoletniego związku kapeli z nowymi technologiami oraz dowodem ich akceptacji faktu, że cyfrowy trójwymiar nie jest już platformą rozwijającą się, tylko w pełni dojrzałą a U2 3D posiada potencjał, aby zrewolucjonizować sposób produkcji i doświadczania rozrywki. Łącząc zaawansowany obraz cyfrowy 3D i dźwięk w systemie surround 5.1 z niecodziennymi emocjami towarzyszącymi występom na żywo, U2 3D zabiera widzów w wyjątkową podróż kinematograficzną, dużo dalej niż tradycyjne filmy koncertowe, i daje widowni namacalne przeżycie, jakim jest uczestnictwo w koncercie U2.

Reżyser Catherine Owens mówi, "Przy tworzeniu U2 3D Bono chciał osiągnąć coś magicznego," próbował jeszcze bardziej zintensyfikować ekstatyczne uczucia wywoływane przez koncerty U2 na żywo. Film, wyreżyserowany głównie przez irlandzką artystkę Owens i Marka Pellingtona, który był drugim reżyserem przy zdjęciach na żywo i zapewnił bezcenne wsparcie kreatywne w fazie poprodukcyjnej, próbuje uchwycić interakcje członków zespołu podczas występu oraz fantastyczną reakcję fanów. Owens była odpowiedzialna za stronę wizualną tras koncertowych U2 "ZooTV," "PopMart," "Elevation" i "Vertigo" oraz wideoklipu "Original of the Species". Pellington wyreżyserował wideo U2 "One" oraz filmy "Arlington Road" i "Przepowiednia" ("The Mothman Prophesies").

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: U2 3D
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama