Reklama

"Time": PRASA O FILMIE

To obraz, który ma siłę mimo prostoty i braku ozdobników.

VARIETY.COM

Choć TIME wydaje się spełniać wszystkie kryteria filmu typowego dla swego reżysera, w rzeczywistości jest dużo mniej zgryźliwy i cyniczny niż mógłby sugerować jego temat. Kim Ki - Duk zmierza drobnymi krokami w kierunku bardziej konwencjonalnej przestrzeni. Film jest zbudowany wedle wymagań tradycyjnej struktury i choć nie jest komedią, przemyca ukradkowo poczucie humoru - coś, czego wcześniej nie było w żadnym poprzednim filmie tego reżysera. BEYONDHOLLYWOOD.COM

Reklama

To Kim Ki - Duk w nastroju von Triera: ostry i subtelny jak uderzenie młotem w głowę. WITCHFILM.NET

TIME nie jest mainstreamowym dramatem, ze względu na swą dwuznaczność i zainteresowanie symbolizmem bardziej niż emocjami i charakterem. To podejście przynosi sukces, lecz nadal pozwala reżyserowi zadawać pytania o naturę relacji międzyludzkich i zgłębiać typowe dla miłości niepokoje? TIME jest filmem całkowicie wolnym od taktyki "szoku", o stosowanie której reżyser był oskarżany w przeszłości. Mimo, ze wydaje się obrazem prostym i nieskomplikowanym, subtelnie absorbuje uwagę na wielu poziomach.

BEYONDHOLLYWOOD.COM

TIME jest chyba najbardziej przystępnym filmem tego reżysera, jednak dopiero okaże się, czy wyznaczył w jego twórczości w sposób trwały nową drogę. Być może nie tak zagadkowy i ostry jak jego poprzednie filmy, TIME nie jest w żaden sposób mniej ambitny ani wciągający. Wręcz przeciwnie - film zyskuje na nowoodkrytym przez reżysera poczuciu dystansu i wycofania, umacniając jego pozycję jednego z najbardziej interesujących filmowców na świecie. BEYONDHOLLYWOOD.COM

TIME to wściekły wybuch wymierzony w przemysł kosmetyczny i marketing wizerunku; złośliwy atak zarówno na kobiety, które przyjmują bezkrytycznie i poważnie sztuczne definicje piękna, jak i na firmy, które na tej naiwności żerują.

TWITCHFILM.NET

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Time
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy