"Szklana pułapka 5": REALIZATORZY
JOHN MOORE (reżyseria) pochodzi z Irlandii. W wieku dziesięciu lat zainteresował się fotografią; gdy dorósł pracował jako kamerzysta i asystent operatora przy filmach takich artystów jak Neil Jordan i Jim Sheridan.
Reżyserował reklamy telewizyjne, czym zdobył uznanie środowiska - pracował dla takich marek, jak Adidas, Guiness i SEGA.
W 1999 roku, po nakręceniu reklamówki dla SEGA, Twentieth Century Fox i Davis Entertainment powierzyło mu reżyserię "Za linią wroga" ("Behind Enemy Lines") z Gene'em Hackmanem i Owenem Wilsonem.
Po sukcesie swojego debiutu założył firmę produkcyjną Point Road. W 2004 roku nakręcił "Lot Feniksa" ("Flight of the Phoenix") z Denisem Quaidem i Giovannim Ribisim, a także "Omen" (remake klasycznego horroru z lat siedemdziesiątych).
SKIP WOODS(scenariusz) ma na koncie "Hitmana" z Timothym Olyphantem i Olgą Kurylenko, a także "Kod dostępu" ("Swordfish") z Johnem Travoltą, Halle Berry i Hugh Jackmanem. Wyreżyserował też film "Czwartek" ("Thursday") na podstawie własnego scenariusza. W produkcji zagrali Thomas Jane i Aaron Eckhart.
ALEX YOUNG (produkcja) pracuje w Twentieth Century Fox. Pracował przy produkcji takich filmów jak "Wolvrine Geneza :Wolverine", "X-Men : Ostatni bastion", czy "Fantastyczna czwórka".
Był producentem wykonawczym "Wall Street 2 : Pieniądz nie śpi" Olivera Stone'a, "Unstoppable" z Denzelem Washingtonem oraz "Predators" Roberta Rodrigueza.
Zanim dołączył do Foxa pracował w Paramount Pictures.
JONATHAN SELA (zdjęcia) pracował przy filmach, reklamach i teledyskach. Najnowsze produkcje, przy których brał udział to "Powder blue" i "Nocny pociąg z mięsem" ("The midnight train with meat").
W 2006 roku pracował z Johnem Moore'em przy "Omenie"; na koncie ma takie filmy, jak "Marilyn Hotchkiss' Ballroom Dancing & Charm School", "Kanibal z Rotenburga" ("Grimm Love"), "Kraina marzeń"("Dreamland"), czy "Randy and the Mob". Współpracował także przy "The Little Black Book", "Dziewczynie z sąsiedztwa" ("The girl next door") i "Chłopcu z Marsa" ("Martian child") oraz krótkometrażowych "The Newman Shower" i "Dysenchanted" wyświetlanym na Sundance Film Festival w 2004 roku.
Kręcił teledyski dla takich artystów, jak Christina Aguilera, Beyonce, Sheryl Crow, Britney Spears, Jennifer Lopez, Rhianna, Black Eyed Peas, Prince, Justin Timberlake, Destiny's Child, Lindsay Lohan, Enrique Iglesias, Metallica, Green Day, AFI, Counting Crows, Alicia Keys, Usher, 50 Cent i Incubus.
Zrobił reklamówki takim firmom, jak Reebok, Coca-Cola, Six Flags Magic Mountain, Nintendo, Burger King, Bacardi, Playstation, McDonald's, Hanes, Cingular, Chase Bank, John Frieda, Jergens, Kay Jeweler's, Cover Girl, Old Navy, Target, State Farm, All State, czy HSBC.
W 2004 roku znalazł się na liście Craft Series of The Hollywood Reporter's "Next Generation."
DANIEL T. DORRANCE (scenografia) współpracował z Richardem Donnerem przy "Linii czasu" ("Timeline"); był głównym kierownikiem artystycznym przy takich filmach, jak "The Incredible Hulk", "Fantastyczna Czwórka 2: Narodziny Srebrnego Surfera" ("4: Rise of the Silver Surfem"), "Mission: Impossible II", "Mission: Impossible III", "Byliśmy żołnierzami" ("We Were Soldiers"), "Szeregowiec Ryan" ("Saling Private Ryan"), "Zabójcy" ("Assasins"), "Zakładnik" ("Collateral"), czy "Baveheart - waleczne serce" ("Braveheart").
Był dyrektorem artystycznym przy "Father's Day" i "Mavericku", a także asystentem kierownika artystycznego przy "Draculi" i "Hooku".
Pochodzi z Palm Springs w Kalifornii; zaczynał od pracy w sklepie dla scenografów, gdzie stopniowo zdobywał doświadczenie.
BOJANA NIKITOVIC (kostiumy) ma na swoim koncie nominację do nagrody BAFTA za kostiumy do filmu "Koriolan" z Ralphem Fiennesem.
Zaprojektowała kostiumy do takich filmów jak "Uciekający kociak' czy "Ghostrider 2".
Pochodzi z Belgradu, skończyła wydział sztuki sztuki użytkowej na tamtejszym uniwersytecie.
Pracuje z twórcami teatralnymi, filmowymi. Projektuje kostiumy do oper i baletów.
Na swoim koncie ma współpracę z wielokrotną zdobywczynią Oscara, kostiumolog Mileną Canonero.
DAN ZIMMERMAN (montaż) zaczynał od współpracy ze swoim ojcem, uznanym reżyserem, Donem Zimmermanem. Pracował z Tomem Shadyaciem przy "Grubym i chudszym" ("The nutty professor"), "Kłamcy, kłamcy" ("Liar, liar"), "Patchu Adamsie" i "Znamieniu" ("Dragonfly"); Deanem Parisotem przy "Galaxy Quest - Ko(s)micznej załodze" ("Galaxy Quest") i "Dicku i Jane: Niezłym ubawie" ("Fun with Dick and Jane") oraz Shawnem Levym przy "Nowożeńcach" ("Just married").
Był montażystą filmów "Omen" Johna Morre'a i "Obcy kontra Predator 2" ("Aliens vs. Predator: Requiem") Grega i Colina Straus. "Max Payne" to trzecia produkcja, przy której współpracuje z Johnem Moore'em.
MARCO BELTRAMI (muzyka) pochodzi z Włoch; studiował w Wenecji i Yale School of Music, gdzie dostał stypendium. Wśród swoich idoli wymienia Ennio Morricone i Jerry'ego Goldsmitha.
W 1992 roku przeniósł się do Los Angeles, gdzie czekał go staż u Jerry'ego Goldsmitha. Zgłębiał tajniki muzyki filmowej, grał z Chicago Civic Orchestra, Sao Paulo State Orchestra i Oakland East Bay Symphony. Od tamtej pory łączy komponowanie muzyki filmowej z koncertami.
Komponował do takich produkcji, jak "The Bicyclist", "Szklana pułapka 4" ("Live Free or Die Hard"), "The Omen" (wersja z 2006 roku), "Sadysta" ("Captivity"), "Niewidzialny" ("The Invisible"), "3:10 do Yumy" ("3:10 to Yuma"; wersja z 2007 roku), "Hellboy: Złota Armia" (Hellboy 2: The Golden Army),"Ja, robot" ("I, Robot"), "Terminator 3: Bunt maszyn"( "Terminator 3: Rise of the Machines"), "Oni" ("The Faculty"), wszystkie trzy części "Krzyku", "Blade: wieczny łowca II"("Blade 2: Bloodhunt"), "Obserwator"("The Watcher"), "Ministranci"("The Dangerous Lives of Altar Boys"), "XXX2: Nastęny poziom" ("XXX 2: The Next Level"), "Red Eye", "Trzy pogrzeby Melquiadesa Estrady" ("The Three Burials of Melquiades Estrada") i "Underworld 2: Ewolucja" ("Underworld : evolution").
Jest laureatem nagród przyznawanych przez American Academy of Arts.