"Pollock": AKTORZY
ED HARRIS (reżyser / producent / aktor - Jackson Pollock)
Ostatnio ukończył zdjęcia w Niemczech do wyreżyserowanego przez Jean-Jacques Annaud filmu wytwórni Paramount "Wróg u bram", gdzie wystąpił przy boku Jude Law. Aktora zobaczyć można także przy boku Vince'a Vaughna i Julii Ormond w filmie niezależnym pod tytułem "Prime Gig", w reż. Grega Moshera. Harrisa widzieliśmy niedawno przy boku Anny Heche w filmie Agnieszki Holland "Trzeci cud", a także przy boku Julii Roberts i Susan Sarandon w "Stepmom", w reż. Chrisa Columbusa. Za tę rolę oraz za występ w chwalonym przez krytyków "Truman Show" Petera Weira, aktor został wyróżniony nagrodą dla najlepszego aktora drugoplanowego przyznawaną przez National Board of Review. Harris zdobył także Złoty Glob i nominację do Oscara za rolę drugoplanową w "The Truman Show".
Aktor wystąpił także przy boku Clinta Eastwooda i Gene'a Hackmana w thrillerze politycznym "Absolute Power" (w reż. Clinta Eastwooda) oraz z Seanem Connerym i Nicolasem Cage'em w przeboju kasowym Simpsona-Bruckheimera "Twierdza", w reż. Michaela Baya. Harris wcielił się w rolę Gene'a Kranza w głośnym filmie Rona Howarda "Apollo 13". Za ten występ aktor otrzymał nagrodę Screen Actors Guild za najlepszą rolę drugoplanową oraz został nominowany do Oscara i Złotego Globu. Do innych filmów z udziałem Harrisa należą: "Borderline", "Knightriders", "The Right Stuff", "The Firm", "Glengarry Glen Ross", "State of Grace", "The Abyss", "Jacknife", "Zabić księdza", "Walker", "Sweet Dreams", "Alamo Bay", "A Fash of Green", "Swing Shift", "Under Fire", "Milk Money" i "China Moon".
Do jego ról telewizyjnych należą: "The Last Innocent Man" i "Running Mates" (HBO) i "Paris Trout". Harris i jego żona Amy Madigan wystąpili, jak też byli współproducentami chwalonej przez krytyków adaptacji książki Zane'a Greya - "Riders of the Purple Sage", która miała swoją premierę w stacji TNT w styczniu 1996 r. Za swój występ Harris został nominowany do Screen Actors Guild Award za najlepszą rolę pierwszoplanową, a oboje z żoną otrzymali za swój aktorski wkład i produkcję filmu "Riders of the Purple Sage" prestiżową nagrodę Western Heritage Wrangler dla "wyjątkowego telewizyjnego filmu fabularnego".
Urodzony w Tenafly, w New Jersey, Harris uczęszczał przez dwa lata na Uniwersytet Columbia, później przeniósł się na Uniwersytet Oklahoma, gdzie rozpoczął studia aktorskie. W 1973 r. Harris pojechał do Kalifornii, gdzie wstąpił na California Institute of Arts, który zakończył ze stopniem magistra sztuk pięknych. Harris zadebiutował w nowojorskiej sztuce Sama Sheparda "Fool for Love". Za swoją rolę aktor otrzymał Obie Award w kategorii "najlepszy aktor". Harris otrzymał także nominacje do nagrody Tony i Drama Desk Award za swój debiut na Broadwayu w sztuce George'a Furtha, "Precious Sons". Od tamtej pory Harris zdobył dwie nagrody Los Angeles Theater Critics Association. Pierwszą za "Prairie Avenue", a drugą za "Scar" Murraya Mednicka. Do innych występów aktora na deskach teatrów Los Angeles należą: "Tramwaj zwany pożądaniem", " The Grapes of Wrath" "Hamlet" i "Sweet Bird of Youth".
Na jesieni 1994 r., Harris pojawił się w sztuce Sama Sheparda, "Simaptico", będącą produkcją off-broadwayowskiego teatru - New York Shakespear Theatre, wraz z takimi aktorami, jak: James Gammon, Beverly D'Angelo i Fred Ward. Za swoją rolę Harris został wyróżniony nagrodą Lucille Lortel dla najlepszego aktora. Harris wrócił na Broadway na jesieni 1996 r. na kilka występów w uznanym dramacie Ronalda Harwooda "Taking Sides", przy boku Daniela Masseya. Harris wcielił się w postać majora Steve'a Arnolda, amerykańskiego oficera, który prowadzi śledztwo wojskowe przeciw wybitnemu niemieckiemu dyrygentowi Wilhelmowi Furtwanglerowi (Massey), który został oskarżony o sympatie pronazistowskie.
MARCIA GAY HARDEN (Lee Krasner)
Wystąpiła ostatnio przy boku tak wspaniałych gwiazd Hollywood, jak Robin Williams, Tommy Lee Jones, Clint Eastwood, Brad Pitt i Anthony Hopkins. W sierpniu mieliśmy okazję zobaczyć aktorkę w najbardziej oczekiwanym filmie sezonu "Space Cowboys", gdzie grała miłość Tommy Lee Jones. Poza tym, na dużym ekranie zobaczyć mogliśmy aktorkę w dwóch dużych obrazach. Zagrała przy boku Brada Pitta i Anthony Hopkinsa w "Meet Joe Black" wytwórni Universal, a jej doskonały duet z Robinem Williams pomógł filmowi "Flubber" wspiąć się na szczyt list box-office'a i pozostać tam tygodniami.
Bracia Coen odkryli talent aktorki, powierzając jej główną rolę kobiecą w chwalonym przez krytyków filmie fabularnym "Miller's Crossing", gdzie wystąpiła przy boku Alberta Finney, Gabriela Byrne i Johna Torturro. Następnie nadeszła główna rola w "Late for Dinner" z Peterem Berg, a później w "Used People" z Shirley Maclaine, Jassicą Tandy, Kathy Bates i Marcello Mastrioanni. Harden zagrała również w "Safe Passage" z Susan Sarandon i Samem Shepardem, "The Spitfire Girl", filmie nagrodzonym nagrodą publiczności na festiwalu w Sundance, w przeboju kasowym wytwórni Paramount "Klub pierwszych żon". Bardzo dobrze przyjęty projekt niezależny Alison Maclean z udziałem aktorki, stał się przebojem festiwalu w Cannes. Zdobywczyni nagrody Spirit of Sundance przyznawanej na festiwalu w Sundance, Harden została określona jako: "kobieca, która jest ucieleśnieniem prawdziwego ducha niezależnego kina". Do występów telewizyjnych Harden zaliczyć można zeszłoroczny film stacji A&E "Small Vices", gdzie zagrała przy boku Joe Mantegna. Ponowne spotkanie aktorki z Mantegną dla filmu A&E "Thin Air", który zobaczyć będzie można z ramach serii "Guilty Hearts" CBS.
Harden ukończyła Uniwersytet Teksas, ze stopniem magistra teatrologii, i kontynuowała swe kształcenie w Nowym Jorku, zdobywając stopień ukończenia programu teatralnego na Uniwersytecie Nowy Jork. Harden pracowała już wcześniej z Edem Harrisem, przy okazji sztuki Sama Sheparda "Simpatico", która miała premierą na nowojorskim festiwalu szekspirowskim. Pojawiła się również na nagrodzonej nagrodą Pulitzera sztuce broadwayowskiej Tony'ego Kushnera "Angels in America". Za swoją rolę otrzymała nominację do nagrody Tony, nagrodę Drama Desk, i Theatre World Award. Aktorka wystąpiła także przy boku Anthony LaPaglia w sztuce Davida Rabe "Those the River Keeps". Harden jest żoną twórcy filmów dokumentalnych Thaddaeus Scheel I ma dwuletnią córeczkę Eulala Grace.
AMY MADIGAN (Peggy Guggenheim)
"Pollock" to czwarta wspólna produkcja Amy Madigan i jej męża, Eda Harrisa. Poza wspólnym występem w bardzo dobrze przyjętym przez krytyków filmie stacji TNT- adaptacji książki Zane Greya "Riders of the Purple Sage" (dwugodzinny film, który para wspólnie wyprodukowała dla firmy produkcyjnej Madigan- Amer Productions), para pojawiła się w nagrodzonym Oskarem "Places in the Heart", Roberta Bentona i w "Alamo Bay." Louisa Malle. Madigan pojawiła sie ostatnio w filmie niezależnym Susan Streitfeld "Female Perversions", I "Loved", Erin Dignam, gdzie wystąpili także Robin Wright Penn, William Hurt, i Sean Penn. Za ten występ aktorka otrzymała nominację do nagrody IFP West Spirit Award dla najlepszej aktorki drugoplanowej. Obecnie aktorka pracuje nad "A Time For Dancing." Petera Gilberta. W 1986, Madigan otrzymała nominację do Oskara za rolę gniewnej córki Gene'a Hackmana i Ellen Burstyn w "Twice in a Lifetime." Do innych filmów z udziałem aktorki należą: "Love Letters", "Streets of Fire", nagrodzony Oskarem"Places in the Heart", "Field of Dreams", z Kevin Costner, "Uncle Buck", z John Candy, I "The Dark Half", z Timothy Huttonem.
Do ról telewizyjnych Madigan należą: film stacji NBC "Roe Vs. Wade", z Holly Hunter, za który otrzymała Złoty Glob w kategorii najlepsza aktorka, film stacji HBO "A Bright, Shining Lie", z Billem Paxton; stacji Lifetime "And Then There Was One" (Cable Ace Award, najlepsza aktorka); produkcja Roberta Altmana "The Laundromat" (Cable Ace, najlepsza aktorka) z Carol Burnett; I dwa filmy stacji CBS, "Having Our Say", z Ruby Dee, i "In the Name of the People", ze Scottem Bakula. Ostatnio wystąpiła w komedii wyprodukowanej przez Penny Marshalla "With Friends Like These", która była wyświetlana w Starz Cable Network i filmie CBS "Having Our Say", z Ruby Dee i Diahann Carroll. Madigan studiowała na Chicago Conservatory, a swoje wykształcenie aktorskie zdobyła w Lee Strasberg Institute. Do jej ról teatralnych należą: rola Stelli w remake'u "Tramwaju zwanego pożądaniem" Gregory Moshera z Jessica Lange i Alec Baldwin i produkcję L.A.T.C. Eduardo Machado "Stevie Wants to Play the Blues."
JENNIFER CONNELLY (Ruth Kligman)
Zadebiutowała w filmie "Once Upon A Time in America" Sergio Leone mając 11 lat. Dorastała w Hollywood, ale światła sceny nie zniszczyły jej talentu i urody. Po roli w "Pollocku" Eda Harrisa zagrała w "Requiem for a Dream" Darrena Aronofsky'ego, obok Jared Leto, Ellen Burstyn i Marlona Wayansa i serialu telewizji Fox "The Street". Zagrała też w filmie "Waking the Dead", obok Billy'ego Crudupa, z którym pojawiła się też we wcześniejszym "Inventing the Abbotts". Jej aktorstwo obejmuje całą gamę możliwości, zagrała różne role w filmach takich jak: dramat kryminalny "Mullholland Falls", "Higher Learning" Johna Singletona, gdzie gra rolę młodej feministki, "Of Love and Shadows" - rola dziennikarki, "The Rocketeer" - rola młodej dziewczyny uprowadzonej przez nazistów, komedia "Career Opportunities". Jednym z najbardziej znaczących występów była rola w "Labyrinth" Jima Hensona, gdzie zagrała nastolatkę obok Davida Bowie i grupy "mapetów". Wcześniej wystąpiła też w "Seven Minutes in Heaven".
JEFFREY TAMBOR (Clement Greenberg)
Zrobił karierę w filmie, telewizji i teatrze. Jego występ w dobrze przyjętym przez krytykę serialu "The Larry Sanders Show" przyniósł mu nominację do nagrody Emmy i do nagrody Cable Ace dla najlepszego aktora drugoplanowego. Oprócz roli w "Pollocku" zagrał ostatnio w filmach: "Girl Interrupted" Jamesa Mangolda, obok Winony Ryder i Angeliny Jolie, "Teaching Mrs. Tingle" Kevina Williamsona (Dimension Films), "Muppets in Space" Tima Hilla, przeboju "Ther's Something About Mary", "Meet Joe Black", "Dr. Doolittle", "City Slickers", "And Justice For All", Life Stinks" "Three O'Clock High", "Radio and Murders", "Heavyweights", "Big Bully", "Article 99", "Mr. Mom". Tambor zagrał też w swoim serialu - "Mr. Sunshine" oraz w serialu "Everything's Relative" (NBC) i pilocie serialu "Me & George". Do miniseriali i filmów telewizyjnych z jego udziałem należą też: "The Man Who Captured Eichman" (TNT), "Comic Relief VI" (HBO), "Living and Working in Space: The Countdown Has Begun" (PBS), "The Bounty Hunter", "Burden of Proof" (ABC), "Honey Let's Kill the Neighbors", "Alcatraz: The Untold Story", "Take Your Best Shot", "R.F.K.", "Billy Greir, Billy Greir", "Sadat" oraz "Cocaine: Another Man's Poison".
Zagrał też w filmie Weapon of Mass Distraction" (HBO) z Gabrielem Byrne'em i Benem Kingsleyem. Pojawił się gościnnie w: "L.A. Law", "Hill Street Blues", "Doogie Howser, M.D.", "Murder, She Wrote", "Empty Nest", "Golden Girls" i "Who's the Boss?". Teatralne role Tambora obejmują: "Sly Fox", w reż. Artura Penna (Broadway), "Measure for Measure", w reż. Johna Pasquina (New York Shakespeare Festiwal, off-Broadway), "The Hands of It's Enemy", w reż. Gordona Davidsona, "Flea in her Ear", w reż. Toma Moore'a, "American Mosaic", w reż. Gordona Hunta. Tambor ma także za sobą czternastoletnie doświadczenie zdobyte na deskach teatrów regionalnych - Seattle Repertory Theatre, Actor's Theatre of Louisville, Milwaukee Repertory Theatre, Academy Festival Theatre, San Diego Shakespeare Festival. Loeb Drama Center na Harvard University i South Coast Repertory Theatre.
BUD CORT (Howard Putzel)
Jego kariera rozpoczęła się od roli w kultowym filmie "Harold and Maude". Po nim nadeszły role w filmie, teatrze, telewizji. Do ostatnich filmowych ról Corta należą role w: "Dogma", "But I'm a Cheerleader" i "Love Letters", obok Jamie Lee Curtis. Zagrał też w: "The Secret Diary of Sigmund Freud", obok Carol Kane i Klausa Kinskiego, "Heat", "Million Dollar Hotel", "Up the Down Staircase", "Sweet Charity", "The Chocolate War", "Brewster McCloud", "Invaders from Mars", "Hotel du Paris" i "M*A*S*H". Do ról telewizyjnych Corta należą role w: "Tales of the Darkside" (Laurel TV), "Brave New World" (NBC), "Tales of the Unexpected" w reż. Ronalda Dahla, "Insight", "Bernice Bobs Her Hair", w reż. Joan Silver (adaptacja powieści F. Scotta Fitzgeralda, PBS), "The Twilight Zone", "The Hitchhiker". Był też gospodarzem programu "Evening and the Improve".
Debiutem teatralnym Corta był występ na Broadwayu w "Wise Child", w reż. Simona Greya. Potem przyszły role w: "Forget-Me-Not Lane", w reż. Petera Nichola i "August 11, 1947", w reż. Dory Previn (obie w Mark Taper Forum, Los Angeles), "Endgame" Samuela Becketta (Clurman Theatre w Nowym Jorku i Mayfair Theatre w Los Angeles), za którą Cort otrzymał Drama Logue Award, "The Seagull", "He Who Got Slapped" oraz "Demon Wine". Cort jest członkiem Director's Unit of The Actor's Studio. Cort zdobył sobie też wielką popularność jako lektor radiowy - "The Catcher in the Rye" J.D. Salingera w jego wykonaniu znany był na całym świecie. Aktor występuje też w monodramach - w The Roxy, The Bitter End, The Improve, The Living Room i The Village Gate. Ostatnio zagrał role w "South of Heaven, West of Hell Dwighta Yoakama i "Coyote Ugly".
JOHN HEARD (Tony Smith)
Zrobił karierę w kinie, telewizji i teatrze. Ostatnio zagrał w filmie Briana DePalmy - "Snake Eyes", obok Nicholasa Cage'a, "Animal Factory" Steve'a Buscemiego, "Desert Blue" Morgana J. Freemana, obok Ryana Phillippe'a, Reese Witherspoon i Kate Hudson, "187" Kevina Reynoldsa, obok Samuela L. Jacksona. Zagra też w filmie "Heresay", w reż. Douga Campbella. Heard zadebiutował w 1977 r. w filmie "Between the Lines". Od tamtej pory zagrał w filmach fabularnych: "Chilly Scenes of Winter", "Cutter's Way", "Deceived", "Ramblin' Rose", "Home Alone", "Home Alone II", "Radio Flyer", "Awakenings", "Big", "Beaches", :The Trip to Bountiful", "The Milagro Beanfield War", "Betrayed", "Cat People", "After Hours", "Before and After", "In the Line of Fire" i "The Pelican Brief". Do telewizyjnych ról Hearda należą role w: miniserialach takich jak "Cross of Fire", "Virtuoso" (BBC), " Out on a Limb" (ABC), "Dead Ahead: The Exxon Valdez Disaster" (HBO), w filmach telewizyjnych takich jak "Tender is the Night" (Showtime), "The Sopranos", The Outer Limits", "Law & Order", "Wednesday Woman" (CBS), "Perfect Murder Perfect Town", "Because Mommy Works" (NBC). Otrzymał trzy nagrody Obie za role sceniczne w: "G.R. Point" (off-Broadway), "Othello" oraz "Spirit" (obie na New York Shekaspeare Festival). Zagrał też w: "Total Abandon", "The Glass Menagerie" i ostatnio w "The Last Yankee" Arthura Millera (Manhattan Theatre Club).
VAL KILMER (Willem DeKooning)
Jego kariera obejmuje wiele znanych filmów fabularnych, takich jak: "The Saint", "Batman Forever" (rola miliardera Bruce'a Wayna i jego nocne alter-ego, Batman), "The Doors", w reż. Olivera Stone'a (rola Jima Morrisona), "True Kid" (rola Elvisa Presleya), "Heat", obok Roberta De Niro i Ala Pacino, "The Island of Dr. Moreau", obok Marlona Brando. Jego debiutem była komedia "Top Secret", zaraz po niej nadeszły role w "Real Genius", "Top Gun", "Willow", "Thunderheart", "Wings of Courage". Ostatnio Kilmer zagrał w filmie "The Red Planet", "At First Sight", w reż. Irwina Winklera. Użyczył też głosu do animowanego filmu "The Prince of Egypt". Kilmer był najmłodszym studentem wydziału dramatycznego, jakiego przyjęto w mury prestiżowej Julliard School w Nowym Jorku. Jeszcze podczas nauki wystąpił w tytułowych rolach w tragediach "Electra and Orestes", "Richard III", "Mackbeth". Był też współautorem sztuki "How It All Began". Wystawiono ją w Public Theatre w Nowym Jorku , jej reżyserem był Des McAnuff, a producentem Joseph Papp (początek lat 80.) Do innych teatralnych ról Kilmera należą role w: "Henry IV, Part I" (Joseph Papp's Delacorte Theatre), "As You Like It" (Tyrone Guthrie Theater w Minneapolis). Jego debiutem na Boradwayu była sztuka "Slab Boys", w której zagrał obok Seana Penna i Kevina Bacona. Zagrał też w "Kingdoms" i rolę tytułową w "Hamlecie" (obie dla Colorado Shakespeare Festival). Ostatnio pojawił się w "Tis Pity She's a Whore" (Joseph Papp Public Theatre). Muzykę do tej sztuki napisał Jan A.P. Kaczmarek. Kilmer otrzymał nominację do nagrody Cable Ace za rolę w uznanym filmie "The Man Who Broke 1,000 Chains" (HBO).
ROBERT KNOTT (Sande Pollock)
Knott wystąpił w wielu filmach fabularnych, m.in. w: The Hi-Lo Country", w reż. Stephena Frearsa, "Wild Bill", w reż. Waltera Hilla, "The Coneheads", "The Storm", w reż. Done'a Storma, "Joy Riders", "Two Shades of Blue", "The Real Thing", "Heroes Have Always Been Cowboys", "Perfect Alibi", "It Takes Two", "River Bend", "Fait Accompli", w reż. Andrzeja Sekuli. Jego role telewizyjne obejmują role w uznanych serialach, takich jak: "Buffalo Soldiers" (TNT), "ER" (TNT), "3rd Rock Form the Sun", "The Sentinel", JAG", "Viper", "Desperado V", "Across Five Aprils" (NBC), "OK. Passage - Jesse James" (PBS). Pojawi się też w mini serii Stephena Kinga "The Stand".
MATTHEW SUSSMAN (Reuben Kadish)
Zrobił karierę w kinie, telewizji i teatrze. Wystąpił w filmach fabularnych takich jak: "Illuminata", w reż. Johna Turturro, "Picture Perfect", "The Peacemaker", "Mac" w reż. Johna Turturro, "The Killing Zone" oraz "The Visitors". Role teatralne Sussmana to: "Angels in America", w reż. George'a C. Wolfe'a, "The Berlin Circle", w reż. Tiny Landon (Steppenwolf Theatre), "Shopping and Fucking", w reż. Marka Ralenhiu (The New York Theatre Workshop)", The Grey Zone", w reż. Tima Blake'a Nelsona (MCC Theater), "The Perpetual Patient", w reż. Keith Reddina, "Sight Unseen", w reż. Marka Nelsona, "Voire Dire" ( Seattle Repertory Theater). Do telewizyjnych ról Sussmana należą role w: "The Sopranos", "Wonderland", "Now & Again", "Sex and the City", "Law and Order", "New York Undercover" i "New York News."
SADA THOMPSON (Stella Pollock)
Doświadczona aktorka sceny teatralnej i filmowej. W 1995 r. była nominowana do nagrody Emmy za rolę w filmie telewizyjnym "Indicment: The McMartin Trial" (HBO). W 1972 r. otrzymała nagrodę Tony za rolę w dramacie "Twigs", w reż. Michaela Bennetta. Dwukrotnie była nominowana do prestiżowej nagrody Obie - za role w "The Effect of Gamma Rays on Man in the Moon Marigolds" oraz "Tartuffe". Urodzona w Des Moines, Iowa, Thompson ukończyła studia na Carnegie Mellon University. Jej debiutem na nowojorskiej scenie był "Under Milkwood", w reż. Dylana Thomasa. Inne jej role na Broadwayu to role w: "Juno: Johnny No Trump" (musical), w reż. Mare Blitzstein, "Happy Days" (Theatre 69) i "The American Dream: Saturday, Sunday, Monday", w reż. Franco Zeffirellego. Thompson grała też w kilkunastu przedstawieniach na off-Broadwayu i objechała Ameryką grając w: "Love Letters", "Driving Ms. Daisy", "The Vinegar Tree", "The Matchmaker", "The Skin of Our Teeth", "Catsplay", "Children", "On Golden Pond" . Występowała też w Londynie - "The Little Foxes". Widowni telewizyjnej Thompson najbardziej jest znana z roli Kate w serialu "Family", za którą otrzymała nagrodę Emmy w 1978 r. Jej inne role telewizyjne to role w: "Andre's Mother" i "Painting Churches" (obie dla PBS", "Law & Order", "Sandberg's Lincoln", "Marco Polo", "Our Town", "The Entertainer", "Father Dowling", "Princess Daisy", "Home Fires Burning", "Fearstalk", "Cheers" (rola w epizodzie, za którą otrzymała nominację do nagrody Emmy).
NORBERT WEISSER (Hans Namuth)
Występował w teatrze, filmie, telewizji. Jego role obejmują filmy fabularne: The Road to Wellville", "Schindler's List", "Hocus Pocus", "Chaplin", "The Rocketeer", "Captain America", "Three Amigos", "The Twilight Zone", "Heaven's Gate", and "Midnight Express."Role telewizyjne to role w filmach, takich jak: "From the Earth to the Moon" (HBO), "Brimstone" (HBO), "Riders of the Purple Sage" (TNT), "Amelia Earheart" (TNT), "In the Line of Duty" (NBC) i "Keeping Secrets" (CBS) oraz serialach, takich jak mi.in.: "Northern Exposure", "Hitchcock Presents", "The Scarecrow and Mrs. King", "Aftermash" i "Lou Grant." Na scenie Wesser wystąpił w: "Taking Sides" (Broadway), "Heads" (Padua Hills Playwright Festival), "The Ramp" (South Coast Repertory), "The Coyote Circle" (Los Angeles Theatre Works), "Three Sisters" ( Dallas Theatre Center), "Eminent Domain" (Matrix Theatre), "Mary Barnes" i "The Three Penny Opera" (obie w Odyssey Theatre).