Reklama

"Piękno": OPINIE KRYTYKÓW

"W pierwszej połowie filmu Hermanus doskonale komponuje hipnotyzujące sceny z budowaniem napięcia wokół tajemnicy niewyjaśnionej aż do ostatniej możliwej chwili. Po emocjonującym interludium film koncentruje się na pogłębionej analizie głównego bohatera i mimo mniejszej intensywności wrażeń utrzymuje ciekawość widza do samego końca." David Nussair, REEL FILM REVIEWS

"Jest taka duża scena, mniej więcej w 3/4 długości filmu, która z pewnością zdominuje dyskusje na temat filmu. To niemal pewne, że widownia w tym momencie rozdziawi usta z wrażenia." Paul Martin, INDIE MOVIES ONLINE

Reklama

"Hermanus wykazuje zadowalający postęp od czasu swojego nagradzanego debiutu. Reżyser w mocny sposób ukazuje subtelności życiowego uwikłania afrykańskiego macho. Piękno nie powinno zostać zamknięte w homoseksualnym getcie. Muzyka i dźwięk filmu tworzą wyrafinowany kontrapunkt i nadają całości wysmakowane opakowanie." Jay Weissberg, VARIETY

"Imponująco poprowadzone studium Afrykanera - macho z tajemnicami, które ukrywa przed swoją rodziną, przyjaciółmi i samym sobą. Piękno to powolny, ale rzeczywisty portret swoistego apartheidu umysłu." Lee Marshall, SCREEN INTERNATIONAL

"Dotykając w sposób otwarty takich drażliwych kwestii jak rasizm czy homofobia w dzisiejszej RPA, Piękno prowadzi widza do zrozumienia sytuacji człowieka uwikłanego w stereotypy środowiskowe i zdesperowanego do odrzucenia prawdy, choćby za wszelką cenę." Michael Blyth, LONDON FILM FESTIVAL

"Piękno to powolny, impresyjny portret człowieka wbrew woli pozostawionego samemu sobie, portret dosadny, do którego bardzo przewrotnym kluczem jest nazwisko Rolanda Emmericha, hollywoodzkiego barona, który przed laty osobiście namaścił Hermanusa." Piotr Pluciński, FESTIWAL FILMOWY NOWE HORYZONTY

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Piękno
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy