Reklama

"Hi way": PRASA O FILMIE

Każda scena nabiera swoistej autonomii i może stać się początkiem kolejnej opowieści. Tak jak u Piwowskiego kwestia logiki i tempa fabuły jest tematem rozważań bohaterów. (...). Dzięki reklamówkom telewizyjnym troje aktorów z Mumio stworzyło swoją wspólnotę śmiechu. Kopytko, globusik, miks podobnie jak rejsowe ‘okoliczności przyrody’ są zrozumiałe dla wszystkich wtajemniczonych, którym odpowiada ich abstrakcyjne i nieoczywiste poczucie humoru

Filip Łobodziński, Newsweek

Film ma między innymi pokazać ludziom, że nie robimy tylko i wyłącznie spektakli i wyłącznie reklam. (...) Ambicją podstawową jest zrobienie dobrego filmu, innego od propozycji z ostatnich lat.

Reklama

Przekrój

Mam nadzieję, że powstanie komedia, jakiej dawno w Polsce nie było.

Piotr Dzięcioł, Opus Film (Stopklatka.pl)

Teraz dwóch facetów, którzy rozśmieszyli całą Polskę, próbuje swych sił w filmie. (...) Widzowie z niecierpliwością oczekują na komedię. Aktorom z 'Mumio' powiodło się na scenie, gdzie stworzyli nową jakość, odnieśli wielki sukces w reklamie, więc teraz chcą dokonać cichej rewolucji w polskim kinie.

Tele Tydzień

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Hi way
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama