Reklama

"Gorący towar": OD TRZYDZIESTU MINUT ZASTANAWIAM SIĘ NAD TYM, JAK CIĘ ZABIĆ

Sarah Ashburn to nowojorska agentka FBI, która liczy na awans. Kiedy ją poznajemy, właśnie jedzie do Bostonu, by zająć się sprawą kilku morderstw. W śledztwie bierze też udział bostońska policjantka Shannon Mullins, której nie podoba się, że na jej teren wkracza FBI, zwłaszcza pod postacią sztywnej agentki Ashburn. Kobiety odnoszą się do siebie z niechęcią, ale szybko odkrywają, że łączy je więcej niż przypuszczały, a współpraca układa się dużo lepiej, niż można było się spodziewać.

Duet Ashburn-Mullins można opisać słynnym paradoksem fizycznym : Co się stanie, jeśli siła, której nic nie może zatrzymać, spotka się z obiektem, którego nic nie może poruszyć? Tylko w tym przypadku trudno stwierdzić, kto jest siłą, a kto obiektem... Ashburn jest ambitna, bystra i przypomina współczesnego Sherlocka Holmesa. Inteligencja to jej największy atut i nie wstydzi się podkreślać tego na każdym kroku. Ma trudności w nawiązywaniu kontaktów z innymi ludźmi - nie założyła rodziny, z nikim się nie spotyka, nie ma przyjaciół. Jej jedynym towarzyszem jest kot... należący do sąsiada.

Reklama

Ashburn jest świetną agentką, bo nie brakuje jej skrupulatności, determinacji i uporu. Niestety nie potrafi nawiązywać relacji z ludźmi. Próbuje nadrobić tę słabość innymi zaletami - całkowicie poświęca się pracy, ale sprawia wrażenie zarozumiałej. Koledzy ją szanują, ale nie przepadają za nią, bo nie umie działać w zespole. Kiedy tylko otworzy usta, robi się nieznośna." - mówi Sandra Bullock.

Ktoś powinien sprowadzić Ashburn na Ziemię. Mullins chętnie się tym zajmie.

"To typ, który warczy, ale nie gryzie, choć jest do tego zdolny. Mullins wychowywała się w Bostonie i zawsze wali prosto z mostu. Świetnie sobie radzi jako policjantka, zwalczającą przestępczość. Jest jak yang uzupełniające yin Ashburn" - mówi Melissa McCarthy.

Ashburn zagląda ludziom do głów, a Mullins daje ludziom po łbie. Między kobietami początkowo panuje konflikt, bo agentka FBI chce pokazać na co ją stać, podczas gdy policjantce nie podoba się, że ktoś obcy wkroczył na jej teren. Mullins nie odpuszcza, bo przywykła do tego, że to ona rozstawia innych po kątach.

Ashburn i Mullins są na siebie skazane - razem pracują nad sprawą. Agentka FBI w końcu dochodzi do wniosku, że jej partnerka posiada cenne doświadczenie i wiedzę, które pomogą w schwytaniu mordercy. "Uczy się od niej jak kierować się intuicją i nie zasałaniać się inteligencją. Otwiera się, zaczyna myśleć w inny sposób i staje się lepszą agentką."- mówi reżyser.

Z kolei Mullins uczy się od Ashburn opanowania i zaczyna hamować takie odruchy jak naskakiwanie na ludzi z pięściami.

Nagle dochodzi do nieoczekiwanego zwrotu akcji. "Żartobliwie mówimy, że ten film to w pewnym sensie historia miłosna. Mullins i Ashburn są do siebie wrogo nastawione, ale w końcu łapią ze sobą kontakt i dobrze im się razem pracuje. Zaczynamy im kibicować, bo mimo wielu różnic, świetnie się uzupełniają." - tłumaczy Melissa McCarthy.

Bohaterki budują przyjaźń na dzielących ich różnicach. Obie są rewelacyjne w tym, co robią. "Lubię opowiadać takie historie. To film o silnych kobietach, które dużo poświęciły, by skupić się na karierze i osiągnęły sukces." - mówi reżyser.

Ashburn i Mullins stawiają czoło wielu niecodziennym i zabawnym sytuacjom, ale reżyserowi zależało na tym, żeby film był realistyczny. "Agenci FBI i policjanci mają bardzo trudną pracę i żeby wykonywać ją dobrze muszą mieć silne charaktery. Oczywiście są tylko ludźmi, a więc borykają się z problemami i słabościami, ale mają to coś, dzięki czemu sprawdzają się w specyficznym, niebezpiecznym zawodzie." - tłumaczy Paul Feig.

"Mullins i Ashburn są jak ogień i woda, ale łączy je to, że bardzo poważnie podchodzą do swojej pracy. Mają niezwykły talent i zdolności, które mówią same za siebie. Mimo dzielących je różnic, darzą się wzajemnym szacunkiem, a w końcu rodzi się między nimi przyjaźń." - dodaje Melissa McCarthy.

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Gorący towar
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy