Reklama

"Bejbi blues": BLOG TAVI GEVINSON

BLOG TAVI GEVINSON, który stanowił inspirację dla Kasi Rosłaniec

Tavi nie ma profilu ani strony na facebooku. Ma 16 lat i od marca 2008 roku prowadzi blog, który stał się jednym z najpopularniejszych na świecie. Do regularnego wchodzenia na jej stronę przyznają się redaktorzy pism modowych, styliści, modelki, projektanci, twórcy związani z fotografią, kinem, muzyką, video artem oraz celebryci. Podpatrują jak wygląda życie nastolatki, jej casual style, non-stylish glamour. Do fanów Tavi należą też anonimowi czytelnicy, którzy chcą być tak samo naturalni, a przy tym trendy jak ona - inspirują się jej stylem i sposobem życia. Tavi pisze o wszystkim. Zamieszcza zdjęcia, które często robi sama, pisze o muzyce, z kim się spotyka, co je i czyta, o czym myśli. Nic nie jest tu nachalne. Prowadzi pamiętnik, jej blog jest jej dziennikiem, ale w odróżnieniu od jego archaicznej, papierowej wersji, Tavi nie żali się, nie pisze o potknięciach, za to kusi feerią barw, odniesieniami do popkultury, muzyki i kina. Nie narzuca swego gustu, czy swoich poglądów, choć wystylizowana, nie jest sztuczna. Jej blog wygląda jak spontaniczna kronika z różnych momentów życia młodej dziewczyny. Tavi upublicznia zarówno fotografie z sesji, jak i niepozowane zdjęcia, zamieszcza linki do innych blogów, wkleja wycinki z gazet, prowadzi porady z rodzaju: jak nie przejmować się tym, co inni ludzie myślą o tobie albo jak sprawić, żeby twój pokój wyglądał jak film. Niedawno pojechała w trasę po USA. Chce spotykać się z ludźmi, rozmawiać, patrzeć jak chodzą ubrani, jak się zachowują, czym się różnią. Moda jest punktem wyjścia do wszystkiego, to klucz, który rozpracowuje rzeczywistość, ujarzmia ją, sprawia, że codzienność staje się niecodzienna.

Reklama

Tavi jest głosem pokolenia: I don't want to be cool. I want to be fashion.

Więcej na: http://www.thestylerookie.com/

materiały dystrybutora
Dowiedz się więcej na temat: Bejbi blues
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy