Reklama

WRiT: Podyplomowi producenci

Trwa nabór kandydatów na Podyplomowe Telewizyjno-Filmowe Studia Producenckie na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Termin składania zgłoszeń upływa 20 września. Studium potrwa 4 semestry. Ponad 400 godzin wykładów obejmie między innymi takie tematy, jak: "Technologia produkcji filmowej", "Organizacja i ekonomika produkcji filmowej", "Prawo autorskie".

Trwa nabór kandydatów na Podyplomowe Telewizyjno-Filmowe Studia Producenckie na Wydziale Radia i Telewizji Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. Termin składania zgłoszeń upływa 20 września. Studium potrwa 4 semestry. Ponad 400 godzin wykładów obejmie między innymi takie tematy, jak: "Technologia produkcji filmowej", "Organizacja i ekonomika produkcji filmowej", "Prawo autorskie".

Studia przeznaczone są dla absolwentów wyższych studiów posiadających dyplom magistra, którzy w przyszłości chcieliby pełnić rolę producentów funkcjonujących w obszarze przemysłu audiowizualnego.

Koszt studium to 2 tysiące złotych za semestr.

O przyjęciu decyduje rozmowa kwalifikacyjna na tematy z zakresu współczesnych problemów sztuki oraz mediów, ze szczególnym uwzględnieniem kina i telewizji.

Studia kończą się uzyskaniem zaświadczenia o ukończeniu "podyplomowych studiów z zakresu produkcji telewizyjno-filmowej".

Warunkiem uzyskania zaświadczenia jest zaliczenie wszystkich przewidzianych programem zajęć oraz przedłożenie i obrona pracy teoretycznej z zakresu problematyki studiów. Liczba miejsc - 30.

Reklama

Kierownikiem studium jest dr Ewa Gębicka.

Wykaz przedmiotów prowadzonych w ramach studium:

1. Systemy radia i telewizji w Polsce i na świecie
2. Organizacja i ekonomika produkcji filmowej
3. Organizacja i ekonomika produkcji telewizyjnej
4. Technologia produkcji filmowej
5. Technologia produkcji telewizyjnej
6. Prawo handlowe
7. Prawo autorskie
8. Historia sztuk audiowizualnych
9. Dystrybucja i rozpowszechnianie filmów
10. Podstawy reklamy audiowizualnej
11. Zarządzanie strategiczne w produkcji filmowo- telewizyjnej
12. Finansowanie projektów produkcyjnych
13. Koprodukcja i usługi z partnerami zagranicznymi
14. Psychologia pracy
15. Polityka audiowizualna Unii Europejskiej
16. Multimedia w produkcji telewizyjno-filmowej
17. Kampanie promocyjno-reklamowe na rynku telewizyjno-filmowym
18. Analiza produkcyjna prac literackich
19. Prawo pracy
20. Wykład monograficzny
21. Seminarium dyplomowe

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: studia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy