Sylvester Stallone w reklamie z córkami. Nie do wiary, co promują
Sylvester Stallone założył swoją markę, która specjalizuje się w mrożonych kawach w puszce. Jej nazwa - Tiger Eye nawiązuje do piosenki "Eye of the Tiger" z jego kultowego filmu "Rocky". Właśnie ruszyła kampania reklamowa napojów, do której gwiazdor zaangażował swoje trzy córki.
Pod szyldem Tiger Eye Sylvester Stallone wypuścił trzy rodzaje mrożonej kawy w puszce - o smaku latte, kokosowym i mokki. Sprzedawane są one w pojemnikach o objętości 250 ml. Dostępne są tylko w internetowym sklepie spożywczym GoPuff.
Kampania reklamowa Tiger Eye rozpoczęła się 20 marca, a materiały z nią związane zaczęły ukazywać się w mediach społecznościowych Stallone'a. Na sztandarowym zdjęciu z tej kampanii widzimy aktora siedzącego na kanapie w towarzystwie swoich trzech córek. Sistine, Scarlett i Sophia trzymają w ręku puszkę z kawowym napojem. "Na rynku nie ma lepiej smakującej mrożonej kawy. Zaufaj mi" - aktor napisał pod fotografią.
Stallone pochwalił się też filmikiem, na którym macha pięściami, a pewnym momencie jego rękawice bokserskie w magiczny sposób zamieniają się w puszkę Tiger Eye w jego dłoni. "Ta kawa jest absolutnie fantastyczna i sprawi, że wciąż będziesz miał siłę boksować" - gwiazdor skomentował ten klip.
Tej wiosny o Sly'u będzie głośno także za sprawą reality show "The Family Stallone", który ma pojawić się na platformie Paramount+. Dzięki temu ośmioodcinkowemu serialowi poznamy codzienne życie gwiazdora, jego żony Jennifer Flavin oraz córek. Dokładny termin premiery serialu nie został jeszcze podany.