Reklama

"Seksmisja" znów najpopularniejsza

Mija miesiąc odkąd studia filmowe KADR i TOR uruchomiły swoje kanały na serwisie YouTube, udostępniając bezpłatnie ponad 60 filmów. W tym czasie największą popularnością wśród internautów cieszyła się "Seksmisja".

Co ciekawe, wśród 10 filmów, które zanotowały największą liczbę widzów, aż 8 to komedie. Łącznie polskie produkcje na YouTube zostały już odtworzone ponad 400 tys. razy (415 940). Łączny czas, jaki internauci spędzili oglądając je na kanałach studiów filmowych KADR i TOR to blisko 16 lat.

Reklama

W okresie od 14 czerwca (data uruchomienia kanałów w serwisie YouTube) do 17 lipca "Seksmisję" Juliusza Machulskiego odtworzono 64 386 razy. Na drugim miejscu znalazł się film "Co mi zrobisz, jak mnie złapiesz" Stanisława Barei - 63 443, a na trzecim "Nie lubię poniedziałku" Tadeusza Chmielewskiego, który w tym okresie został odtworzony 54 413 razy.

Kolejne produkcje, które cieszyły się największa popularnością to: "Kogel mogel", "Brunet wieczorową porą", "Galimatias, czyli Kogel mogel 2", "Wielki Szu", "Vabank" oraz "Vabank II, czyli riposta". Pierwszą dziesiątkę zamyka "Rejs" Marka Piwowskiego, który został odtworzony 21 010 razy.

Na kanałach studiów filmowych TOR i KADR internauci mogą oglądać ponadto m.in. takie filmy jak: "Popiół i diament" i "Niewinni czarodzieje" Andrzeja Wajdy, "Amator" i "Przypadek", a także wszystkie części trylogii "Trzy Kolory: Niebieski, Biały i Czerwony" Krzysztofa Kieślowskiego oraz "Ucieczka z kina Wolność" Wojciecha Marczewskiego.

Filmy dostępne są bezpłatnie, ale będą przerywane reklamami. Przychody z reklam zasilą prowadzony przez studia proces rekonstrukcji cyfrowej starych filmów oraz produkcję nowych.

Chcesz obejrzeć film? Nie możesz zdecydować, który wybrać? Poczytaj nasze recenzje!

Ciekawi Cię, co w najbliższym czasie trafi na ekrany - zobacz nasze zapowiedzi kinowe!

INTERIA.PL/PAP

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje