"Saltburn": Powstała świeca inspirowana skandalizującą sceną z głośnego filmu
Wyreżyserowany przez Emerald Fennell film "Saltburn" z Barrym Keoghanem i Jacobem Elordim w rolach głównych wzbudza wiele emocji wśród widzów. Szum medialny wokół tej produkcji wykorzystała jedna z firm i wypuściła na rynek świece zapachowe zainspirowane jedną ze scen z tej produkcji.
Australijski aktor młodego pokolenia, Jacob Elordi, z pełnym przekonaniem może uznać rok 2023 za udany pod względem występów filmowych. W grudniu na platformie Prime Video zadebiutował nowy film z jego udziałem - "Saltburn". Elordi zagrał w nim rolę pierwszoplanową, a widzowie oszaleli nie tylko na punkcie filmu, ale także jego bohatera.
Akcja filmu "Saltburn" osadzona została w połowie pierwszej dekady XXI wieku i koncentruje się wokół osoby studenta uniwersytetu w Oxfrodzie Olivera Quicka (Barry Keoghan), który zaprzyjaźnia się z pochodzącym z arystokratycznej rodziny Felixem Cattonem (w tej roli Jacob Elordi). Kiedy zostaje zaproszony do jego rodzinnej posiadłości w Saltburn, obaj spędzą "wakacje, których nigdy nie zapomną".
Uwagę widzów zwróciło kilka skandalizujących scen, w tym ta, w której Oliver podgląda kąpiącego się kolegę, a później Oliver wypija z wanny kilka łyków wody, w której ten się kąpał. Scena ta stała się inspiracją dla wielu memów.
Na tym jednak się nie skończyło, bo jedna z firm stworzyła świecę o zapachu... wody po Jacobie Elordim. Można je kupić na Amazonie w cenie 36 dolarów za sztukę. "Nie ma nic lepszego niż zapach wysokiej jakościowo świecy pachnącej naszym wyobrażeniem tego, jak pachnie Jacob Elordi" - czytamy w opisie produktu.
Świece sprzedawane są w trzech rodzajach: waniliowym, pachnącym przyprawami i o zapachu morskiej bryzy.
O pomysł sprzedawania świec inspirowanych sceną z filmu "Saltburn" został ostatnio zapytany Barry Keoghan. Aktor nie był zaskoczony tym, że taki specyficzny produkt powstał.
"Kupiłem już dziesięć sztuk. Właśnie palą się w moim domu" – zażartował gwiazdor w rozmowie z portalem Variety podczas imprezy zorganizowanej przez markę Louis Vuitton.