Reklama

Reklama

Ruszyły zdjęcia do filmu "TINI - El Gran Cambio de Violetta"

Film "TINI - El Gran Cambio de Violetta" z porywającymi motywami muzycznymi i nowymi postaciami będzie nie lada gratką zarówno dla zagorzałych fanów fenomenu Violetty, jak i dla nowych widzów. Scenariusz autorstwa Ramona Salazara Hoogersa, odzwierciedlając wątki z pozaekranowego życia Tini, opowiada o tym, jak opuszcza ona świat Violetty i samotnie wyrusza po nieznane dotąd doświadczenia. To, co wydarzy się podczas zaledwie jednego lata, odmieni Violettę zarówno jako osobę, jak i artystkę.

Na planie filmu "TINI - el Gran Cambio de violetta" spotkały sie Martina Stoessel i Ángela Molina

Pierwszy fabularny film Martiny "Tini" Stoessel, sensacyjnej debiutantki i piosenkarki ze świeżo podpisanym kontraktem z wytwórnią Hollywood Records, wyreżyseruje Juan Pablo Buscarini. Dołączą do niej inni członkowie obsady serialu "Violetta": Jorge Blanco, Mercedes Lambre i Clara Alonso. W przedsięwzięciu weźmie też udział wielokrotnie nagradzana hiszpańska aktorka Ángela Molina, która ma za sobą role w filmach największych twórców, takich jak Luis Buñuel, Giuseppe Tornatore, Ridley Scott czy Pedro Almodóvar. Ponadto w roli nowych przyjaciół Tini wystąpią młodzi aktorzy z Hiszpanii, Włoch i Holandii. 

Reklama

Producentem filmu "TINI - El Gran Cambio de Violetta" jest Gloriamundi. Zdjęcia będą realizowane na Sycylii i w Hiszpanii. Pierwotną wersją językową będzie wersja hiszpańska, która zostanie następnie zlokalizowana dla rynków na całym świecie. Film wejdzie na ekrany kin w 2016 r. 

Zrealizowane do tej pory trzy sezony serialu "Violetta" nadawanego przez Disney Channel okazały się hitem w ponad 130 krajach. O jego popularności świadczy choćby to, że tylko na 15 rynkach krajów Europy, Środkowego Wschodu i Afryki obejrzało go aż 37,5 miliona widzów w okresie od kwietnia do czerwca 2015 r. W Ameryce Łacińskiej oraz Europie Kontynentalnej przygody Violetty odniosły sukces nie tylko w telewizji, ale również w książkach, czasopismach i na innych polach.  W skali światowej serial wygenerował ponad 1,4 miliarda odtworzeń na YouTube, a jego ścieżka dźwiękowa osiągnęła status multiplatyny ze sprzedażą ponad 2,8 miliona egzemplarzy. Do dnia dzisiejszego odbyły się dwie trasy koncertowe, na które bilety wyprzedano do ostatniego miejsca. Piosenek z Violetty wysłuchało na żywo prawie 2 miliony ludzi w 21 krajach w Europie i Ameryce Łacińskiej.

INTERIA.PL

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: Martina Stoessel

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje