Reklama

Popularni "Przyjaciele"

Emisja końcowego odcinka kultowego serialu "Przyjaciele" okazała się sukcesem dla stacji NBC. Epizod obejrzało 52,5 miliona widzów i jest to najlepszy wynik programy rozrywkowego od ponad sześciu lat. W 1998 roku lepsze wyniki zanotował jedynie końcowy odcinek serialu "Seinfeld".

Wynik "Przyjaciół" plasuje ostatni odcinek serii na czwartym miejscu listy najpopularniejszych "zamknięć" serii w historii telewizji.

Kultową opowieść wyprzedzają w tym rankingu jedynie zakończenia seriali "M-A-S-H" (106 milionów widzów), "Cheers" (80,4 miliona widzów) i "Seinfeld" (76,3 miliona widzów).

Stacja NBC ma więc powody do zadowolenia.

Tym bardziej, że także na jej antenie prezentowany był najpopularniejszy serial dramatyczny Ameryki - "Ostry dyżur".

Reklama

Wysoka oglądalność ostatniego odcinka "Przyjaciół" przełożyła się także na wyniki finansowe stacji.

Podczas emisji ceny półminutowego spotu reklamowego przekroczyły 2 miliony dolarów!

A zaledwie w pięć dni po telewizyjnym debiucie ostatniego odcinka "Przyjaciół", we wtorek, 11 maja, na amerykański rynek trafiły kasety video i płyty DVD z ostatnim odcinkiem kultowego serialu.

Edycja wzbogacona jest o liczne materiały dodatkowe.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: NBC | odcinek | Przyjaciele
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy