Parodia gwiezdnej sagi w Internecie
Ponad 1500 kaset zawierających 9-minutowy film "Zakochany George Lucas" rozeszło się w ciągu pierwszych 36 godzin sprzedaży w największym komercyjnym sklepie internetowym Amazon.com. W ten sposób film od razu znalazł się na trzecim miejscu listy bestsellerów zamawianych poprzez Sieć.
Okazało się, że "Zakochany George Lucas" w Internecie sprzedaje się lepiej aniżeli kasety wideo z superprodukcją "Gwiezdne wojny: Część I - Mroczne widmo". Główny bohater filmu to sparodiowany George Lucas, który zostaje wystawiony na ciężką próbę, gdyż nie potrafi przezwyciężyć swego pisarskiego kryzysu, który towarzyszy mu podczas pracy nad scenariuszem "Gwiezdnych wojen". Podczas trudów scenariopisarskich, pojawia się ubrana na czarno postać przypominająca Yodę, jednego z bohaterów gwiezdnej sagi, która pełni funkcję mentora - mądrego doradcy Lucasa.
Reżyserami i zarazem producentami "Zakochanego Georga Lucasa" są dwaj studenci Uniwersytetu Południowej Kalifornii - Joe Nussbauma i Josepha Levy. Ich produkcja stała się prawdziwym undergroundowym hitem ostatniego lata, kiedy to na ekrany amerykańskich kin wszedł film George'a Lucasa "Gwiezdne wojny: Część I - Mroczne widmo".