Reklama

"Netfilm": Nowy magazyn dla użytkowników platform VOD

Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn "Netfilm", skierowany do użytkowników platform VOD.

Wydawnictwo Bauer testuje nowy koncept, wprowadzając do sprzedaży magazyn "Netfilm", skierowany do użytkowników platform VOD.
Pierwszy numer magazynu "Netfilm" trafi do sprzedaży 6 marca /Bauer

"Netfilm" to nowatorski tytuł premium. Zawiera szczegółowe informacje o filmach i serialach oraz rekomendacje - które produkcje spośród bogatej oferty VOD warto obejrzeć. To jedyne pismo w Polsce skupione wyłącznie na propozycjach platform streamingowych: Netflix (najwięcej treści), Showmax (drugi pod kątem zawartości), HBO GO, Amazon Prime Video (wybrane propozycje). "Netfilm", dokonując selekcji, zaproponuje użytkownikom platform najciekawsze, najbardziej wartościowe seriale i filmy dostępne w ich pakiecie.

Reklama

Magazyn oferuje unikalny kontent - recenzje oraz opisy ponad 100 filmów i seriali dostępnych w ofercie Netflix, Showmax, HBO GO i Amazon Prime Video. Rozbudowane opisy seriali zostaną przedstawione poprzez tło geograficzne, historyczne, społeczne i naukowe, nowe sezony i odcinki, a także przez sylwetki aktorów. Z kolei klasyka filmowa będzie prezentowana za pomocą interesujących faktów, a nie jedynie opisów. W magazynie znajdą się również rekomendacje filmów i seriali z wielu gatunków dostępnych w ofercie (filmy dla dzieci, komedia, dramat, akcja, science-fiction, fantasy, horror, dokument).

Ponadto Czytelnicy "Netfilmu" otrzymają w nim ciekawostki dotyczące gadżetów i samochodów "grających" w różnych produkcjach, a także kolumny dedykowane nowinkom technicznym dotyczącym sprzętu oraz akcesoriów wykorzystywanych do oglądania filmów i seriali przez Internet.

Redaktorem naczelnym jest Artur Kosiński, naczelny pism telewizyjnych "To&owo TV", "Teleświat" oraz "TV14".

Premierowe wydanie magazynu "Netfilm" pojawi się w sprzedaży we wtorek 6 marca i będzie dostępne przez 2 miesiące. Liczy 116 stron, kosztuje 6,99 zł. Ukaże się w nakładzie 70 tys. egz.

Wprowadzenie pisma wspierać będzie kampania w radiu, internecie oraz tytułach własnych wydawcy.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy