Reklama

Natalie Portman u Sofii Coppoli

Aktorka Natalie Portman po raz drugi wcieli się w rolę pięknego łabędzia. Tym razem nie będzie to zacięta walka o rolę w przedstawieniu baletowym ukazana przez Darrena Aronofskyego, a subtelny obraz z nową ambasadorką zapachu Miss Dior Cherie w roli głównej.

Natalie Portman została nową twarzą zapachu Miss Dior Cherie. Aktorka po raz pierwszy użyczy swojego wizerunku marce kosmetycznej. Zarówno zdjęcia, wykonane przez Tima Walkera, jak i spot reklamowy zostały już nakręcone.

W reklamach telewizyjnych zobaczymy Natalie w roli białego łabędzia. Inspiracją dla reżyserki Sofii Coppoli stała się ostatnia rola Portman w filmie "Czarny łabędź".

Tym razem filmową rywalizację między Natalie Portman i Milą Kunis, zastąpi płomienny pocałunek Portman z Robertem Schartzmannem. Zdjęcia do reklamy zostały nakręcone pod koniec lipca, w romantycznych alejkach paryskiego Parku Monceau.

Reklama

"Czarny łabędź" opowiada historię tancerki nowojorskiego baletu Niny (Natalia Portman), która mieszka ze swoją mamą, emerytowaną primabaleriną Eriką (Barbara Hershey). Kiedy artystyczny dyrektor kompanii Thomas Leroy (Vincent Cassel) postanawia w premierowym spektaklu nowego sezonu - "Jeziorze łabędzim" - zastąpić dotychczasową primabalerinę Beth MacIntyre (Winona Ryder), jego wybór pada właśnie na Ninę. Bohaterka Portman ma jednak konkurencję - Lily (Mila Kunis), która powoli zaczyna wkradać się do łask Leroya.

Film w reżyserii Darrena Aronofsky'ego trafi na ekrany polskich kin 21 stycznia 2011. Sprawdź repertuar kin w swoim mieście!

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Czarny łabędź | Natalie Portman | W roli głównej | Sofia Coppola
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama