Reklama

Najbardziej wiarygodna gwiazda

Wydawało się, że celebryci nie wzbudzają zaufania. Ale nie Betty White. 89-letnia ikona amerykańskiej telewizji została okrzyknięta nie tylko najpopularniejszą i najbardziej godną zaufania aktorką Ameryki, ale także najbardziej pożądaną gwiazdą reklam.

White zaczynała karierę w lokalnej telewizji w Los Angeles. Pierwsze 20 lat jej pracy w show-biznesie przyniosły jej m.in. nagrodę Emmy (1951) za sitcom "Life With Elizabeth" oraz prowadzenie licznych programów typu talk-show.

Ikoną telewizji stała się w 1973 roku za sprawą roli Sue Ann Nivens w sitcomie "The Mary Tyler Moore Show" i Rose Nylund w "The Golden Girls".

W sumie otrzymała sześć statuetek Emmy, w tym pierwszą dla kobiety za prowadzenie teleturnieju. Kilka lat temu skutecznie reaktywowała swoją karierę i jako charyzmatyczna babcia stanowi ozdobę wielu komedii.

Reklama

44 proc. z biorących w badaniu 2012 Amerykanów odpowiedziało, że zaangażowałoby się w firmę lub biznes, gdyby firmowała go swoim nazwiskiem właśnie Betty White.

O ile White to złoty biznes, z ankiety przeprowadzonej przez Reuters/Ipsos wynika, że planując kampanie reklamowe firmy powinny unikać Paris Hilton i Charliego Sheena. Skandalista i były gwiazdor "Dwóch i pół" ma najniższe notowania, jeśli chodzi o ranking zaufania i zdaniem ankietowanych zepsułby reputację każdej marki.

W badaniu źle wypadli także Britney Spears, Mel Gibson i Tiger Woods. Wszyscy oni stracili wskutek skandali już kilka kontraktów reklamowych.

Zaraz za Betty White, która otrzymała 86 proc. pozytywnych głosów w rankingu budzących największe zaufanie gwiazd uplasowali się zdobywcy Oscara: Denzel Washington, Sandra Bullock i Clint Eastwood.

Na piątym miejscu znalazła się... księżna Cambridge, Kate Middleton. Kolejne miejsca zajęły m.in. Oprah Winfrey i Michelle Obama.

Oto próbka możliwości Betty White:

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: 'Gwiazdy' | Betty White
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy