Reklama

Linda zachęca do picia... mleka

"Pij mleko, będziesz wielki" - pod takim hasłem już od września ruszy kampania promująca picie mleka przez dzieci. Najpierw obejmie ona swoim zasięgiem tylko część kraju, a od stycznia 2003 roku całą Polskę. W specjalnych spotach reklamowych, do picia mleka zachęcać będą Bogusław Linda i Kayah. We wtorek, 13 sierpnia, w Warszawie dziennikarze mieli okazję zobaczyć plan zdjęciowy filmu reklamowego, którego reżyserem jest... Bogusław Linda.

Podczas krótkiej rozmowy dziennikarze pytali aktora m.in. czy w dzieciństwie pił mleko.

"Owszem, piłem, jednak teraz nie jest to mój ulubiony napój, ale zachęcam do picia mleka moje dzieci" - stwierdził.

"Cel i charakter akcji bardzo mi się spodobały, dlatego postanowiłem wziąć w niej aktywny udział" - dodał Bogusław Linda.

Na pytanie, czy ciężko mu się pracuje z dziećmi, odpowiedział, że owszem, zważywszy na fakt, iż nie miał wcześniej zbyt wielu tego typu doświadczeń.

Reklama

Film "Pij mleko, będziesz wielki" jest częścią kampanii służącej wczesnej profilaktyce osteoporozy, poprzez propagowanie picia mleka wśród dzieci w wieku 5-13 lat. Twórcom akcji chodzi o wykreowanie mody na picie mleka wśród dzieci, dlatego filmy będą miały lekki, dowcipny charakter, a gwiazdy posłużą swoim autorytetem.

Akcja rozgrywać się będzie w szkole stylizowanej na lata dzieciństwa Bogusława Lindy i Kayah, kiedy to i dla nich mleko było głównym napojem.

Inicjatorem i organizatorem kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, zaś za jej koncepcję, kształt i realizację odpowiada agencja Communication Unlimited.

Cała kampania, udział artystów i realizatorów oraz praca domu produkcyjnego Film IT ma charakter społeczny.

Autorami zdjęć są Grzegorz Kuczeriszka i Paweł Edelman, a muzyki Marek Kościkiewicz.

Oprócz filmów, akcja promocyjna obejmie również reklamę prasową skierowaną do rodziców.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bogusław Linda | Kayah | Pici | pije | kampania | film | Bogusław | mleko
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy