Linda zachęca do picia... mleka
"Pij mleko, będziesz wielki" - pod takim hasłem już od września ruszy kampania promująca picie mleka przez dzieci. Najpierw obejmie ona swoim zasięgiem tylko część kraju, a od stycznia 2003 roku całą Polskę. W specjalnych spotach reklamowych, do picia mleka zachęcać będą Bogusław Linda i Kayah. We wtorek, 13 sierpnia, w Warszawie dziennikarze mieli okazję zobaczyć plan zdjęciowy filmu reklamowego, którego reżyserem jest... Bogusław Linda.
Podczas krótkiej rozmowy dziennikarze pytali aktora m.in. czy w dzieciństwie pił mleko.
"Owszem, piłem, jednak teraz nie jest to mój ulubiony napój, ale zachęcam do picia mleka moje dzieci" - stwierdził.
"Cel i charakter akcji bardzo mi się spodobały, dlatego postanowiłem wziąć w niej aktywny udział" - dodał Bogusław Linda.
Na pytanie, czy ciężko mu się pracuje z dziećmi, odpowiedział, że owszem, zważywszy na fakt, iż nie miał wcześniej zbyt wielu tego typu doświadczeń.
Film "Pij mleko, będziesz wielki" jest częścią kampanii służącej wczesnej profilaktyce osteoporozy, poprzez propagowanie picia mleka wśród dzieci w wieku 5-13 lat. Twórcom akcji chodzi o wykreowanie mody na picie mleka wśród dzieci, dlatego filmy będą miały lekki, dowcipny charakter, a gwiazdy posłużą swoim autorytetem.
Akcja rozgrywać się będzie w szkole stylizowanej na lata dzieciństwa Bogusława Lindy i Kayah, kiedy to i dla nich mleko było głównym napojem.
Inicjatorem i organizatorem kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce, zaś za jej koncepcję, kształt i realizację odpowiada agencja Communication Unlimited.
Cała kampania, udział artystów i realizatorów oraz praca domu produkcyjnego Film IT ma charakter społeczny.
Autorami zdjęć są Grzegorz Kuczeriszka i Paweł Edelman, a muzyki Marek Kościkiewicz.
Oprócz filmów, akcja promocyjna obejmie również reklamę prasową skierowaną do rodziców.