Reklama

E.T. maskotką wytwórni Universal Films

Studio Walta Disney'a ma swoją maskotkę w postaci słynnej Myszki Miki, a już niedługo filmową maskotką wytwórni Universal Films zostanie pomarszczony przybysz z kosmosu, czyli E.T. W związku z hucznymi obchodami dwudziestolecia premiery filmu Stevena Spielberga, studio postanowiło dodać podobiznę sympatycznego stworka do swojego logo, poprzedzającego projekcje wszystkich filmów zrealizowanych dla Universal Films.

Zdjęcie E.T. oraz jego ziemskiego przyjaciela Elliotta lecących na rowerze będzie dołączone do nowej wersji logo wytwórni Universal Films. Zmieni się również czołówka muzyczna zapowiedzi - dołączony do niej zostanie motyw muzyczny pochodzący z "E.T.", autorstwa kompozytora Johna Williamsa.

Po raz pierwszy nowe logo zadebiutuje przed filmem "Spy Game", którego uroczysta premiera odbyła się w Los Angeles wczoraj, 19 listopada, a który na ekranach kin pojawi się w piątek, 23 listopada.

Nowa wersja "E.T.", przeboju Stevena Spielberga z 1982 roku, będzie miała swoją premierę w Stanach Zjednoczonych w marcu 2002 roku.

Reklama

"E.T. to mój najbardziej osobisty film" - mówi Steven Spielberg. "To wspaniałe, że mam możliwość pokazania go nowej genearacji kinomanów" - dodaje słynny reżyser.

Kinowa premiera nowej wersji filmu oraz decyzja o umieszczeniu E.T. w nowym logo wytwórni Universal Films to nie jedyne plany uczczenia dwudziestolecia powstania obrazu. Producenci planują również uruchomienie w swoim filmowym parku rozrywki nowej atrakcji - przejażdżki z E.T., na rynku pojawią się również liczne gadżety związane z filmem. Dla fanów E.T. przygotowano również specjalną edycję płyt DVD zawierających starą i nową wersję obrazu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: studio
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy