Reklama

"Diabelskie nasienie": Strach na ulicach Nowego Jorku

W nietypowy sposób reklamują swój film producenci horroru "Diabelskie nasienie". Posłali na ulice Nowego Jorku sterowany pilotem wózek z "diabelskim niemowlakiem" w środku i zarejestrowali reakcję przechodniów.

W wyprodukowanym przez Johna Davisa ("Kronika") horrorze "Diabelskie nasienie" główne role grają: Zach Gilford ("Likwidator", "Absolwentka") i Allison Miller (seriale "Gotowe na wszystko" "Prywatna praktyka").

Obraz opowiada o parze młodych Amerykanów, która w podróży poślubnej na egzotycznej Dominikanie traci świadomość podczas jednej, tajemniczej nocy. Wkrótce po powrocie kobieta przekonuje się, że jest w ciąży, której nie planowała i zaczyna ulegać niezwykłej przemianie. Jej mąż nabiera podejrzeń, że za ten stan odpowiedzialne są siły nie z tego świata...

Reklama

Kampania reklamowa "Diabelskiego nasienia" nie ogranicza się do zaprezentowania zwiastuna obrazu. Producenci zrealizowali fałszywy reportaż w konwencji ukrytej kamery zatytułowany "Devil Baby Attack", w którym zarejestrowali reakcję nowojorczyków na poruszający się po chodnikach wózek z dobiegającym płaczem niemowlaka. Kiedy przechodnie zatrzymywali się, by sprawdzić zawartość pojazdu, straszył ich sterowany pilotem manekin dziecka z diabelsko przekrwionymi oczyma.

"Diabelskie nasienie" trafi na ekrany polskich kin 14 lutego 2014.

Ciekawi Cię, co w najbliższym czasie trafi na ekrany - zobacz nasze zapowiedzi kinowe!

Chcesz obejrzeć film? Nie możesz zdecydować, który wybrać? Pomożemy - poczytaj nasze recenzje!


To nie pierwszy przypadek, kiedy hollywoodzcy producenci stosują podobny zabieg marketingowy. Remake horroru "Carrie" również zapowiadany był przy użyciu materiału, w którym obserwowaliśmy wprowadzanych w błąd przypadkowych ludzi. Tam wszystko rozgrywało się w jednej z kawiarni, gdzie konsumenci byli świadkami zaskakującego finału sprzeczki między podstawionymi aktorami.


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy