Reklama

Damon, Clooney i kawa

To jest dopiero propozycja! Obliczono, że Matt Damon zarobi 150 tys. dolarów za sekundę przed kamerą. 43-letni gwiazdor Hollywood podpisał bowiem kontrakt na 20-sekundową reklamę. Otrzyma za to czek w wysokości 3 milionów dolarów.

Będzie to reklama u boku George'a Clooneya. Obaj będą promować ekspresy do kawy firmy Nespresso.

"Matt jest jednym z niewielu aktorów w Hollywood, który do tej pory odrzucał niemal wszystkie propozycje reklamowe. Tym razem dostał jednak taką ofertę, że nie mógł odmówić. Poza tym mógł pracować z ludźmi, którym w stu procentach ufa" - powiedział jeden ze znajomych gwiazdora.

Clooney jest od 2006 roku twarzą kawowej marki, a jego spoty bardzo często nawiązują do jego szarmanckiej postawy wobec kobiet.

W najnowszym klipie pt. "Imię rozkoszy" gwiazdor zostaje "wystawiony" przez piękną kobietę. Nieznajoma woli zająć się kawą, aniżeli przystojnym aktorem. I właśnie w tym momencie pojawia się Damon...

Reklama

Damon to amerykański aktor, scenarzysta i producent filmowy. Laureat Oscara, wraz z Benem Affleckiem, za najlepszy scenariusz oryginalny (za film "Buntownik z wyboru"). Nominowany do tej nagrody również za główną rolę we wspomnianym obrazie, a także za drugoplanową kreację w produkcji "Invictus - Niepokonany".


Reklama kawy nie jest jedynym wspólnym projektem Damona i Clooneya. Aktorów, którzy zagrali już razem w popularnej serii zapoczątkowanej filmem "Ocean's Eleven: Ryzykowna gra", będzie można zobaczyć w komedii wojennej "Obrońcy skarbów" ("The Monuments Men"), u boku m.in. Cate Blanchett, Billa Murraya, Jeana Dujardina i Johna Goodmana. Film, który na polskich ekranach pojawi się na początku przyszłego roku, wyreżyserował... George Clooney.


Ciekawi Cię, co w najbliższym czasie trafi na ekrany - zobacz nasze zapowiedzi kinowe!

Chcesz obejrzeć film? Nie możesz zdecydować, który wybrać? Pomożemy - poczytaj nasze recenzje!

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy