Reklama

Zwycięstwo Kuby Wojewódzkiego

Wiosenna seria "Kuby Wojewódzkiego" cieszyła się większą popularnością, niż propozycje pokazywane w tym samym czasie u konkurencji.

Emitowany we wtorki program TVN-u miał mniej widzów niż rok temu, gdy ukazywał się w niedziele, ale poprawił wyniki nowego pasma emisji.

Średnia oglądalność czwartej serii "Kuby Wojewódzkiego" (emisja we wtorki o 22.30) wyniosła 1,88 mln widzów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research. To mniej niż rok temu, gdy drugą edycję "Kuby" oglądało średnio 2,64 mln osób. Program nadawany był wtedy jednak w niedziele i o wcześniejszej, ruchomej porze (ok. 22.00).

Na reklamach emitowanych wokół zakończonej właśnie edycji programu stacja zarobiła w sumie 13,9 mln zł. Rok temu wpływy były wyższe i wyniosły 17,44 mln zł, ale wtedy talk-show miał inny dzień emisji i więcej odcinków w serii.

Reklama

Kolejna seria programu Kuby Wojewódzkiego pojawi się w TVN jesienią.

Wirtualnemedia.pl
Dowiedz się więcej na temat: Kuba Wojewódzki | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy