Reklama

Zaufać swoim zmysłom

W programie "Salonowe rewolucje" Leszek Czajka odwiedza salony, których właściciele nie narzekają na nadmiar klientów.

W "Salonowych rewolucjach" dzielisz się swoją wiedzą i doświadczeniem z innymi...

Leszek Czajka: - Program ten traktuję jako swoistego rodzaju misję, zatem dzielenie się moją wiedzą i doświadczeniem jest najważniejszym z założeń tego projektu. Miałem możliwość spotkać, szkolić się i pracować z największymi fryzjerami świata takimi, jak: Vidal Sassoon, Laetitia Guenaou, Jacques Alexandre (Jacek Tatomir), jak również z jednym z najsłynniejszych fryzjerów hollywoodzkich gwiazd, Fredericiem Fekkai.

A czego ty nauczyłeś się, prowadząc ten program?

Reklama

- Diagnozując sytuację salonów, uświadomiłem sobie, jakie problemy mają wpływ na to, że salony te upadają. Potwierdza się teza, że droga do sukcesu prowadzi tylko poprzez stuprocentowe zaangażowanie się w swoją pracę i prowadzenie biznesu. Salony, które wzięły sobie do serca moje wskazówki, potwierdziły mi raz jeszcze, że chcieć to znaczy móc.

- Przy programie wykonałem również dużą pracę nad sobą. Szkoliłem tych ludzi, ale i oni wiele mi dali. 'Salonowe rewolucje' nauczyły mnie cierpliwości, równowagi, poskromienia swoich emocji. Jestem spokojniejszy i łaskawszym okiem spojrzałem na siebie i swój personel.

I pomyśleć, że odwiedziłeś tylko warszawskie salony...

- Rzeczywiście wszystkie salony, które brały udział w tej edycji programu, zlokalizowane były na terenie Warszawy. Wydawać by się mogło, że gdzie jak gdzie, ale w stolicy wszystko powinno być na najwyższym poziomie. Niestety, salony - nawet te w centrum miasta - jeżeli nie podejdą w sposób indywidualny do klienta, nie wdrożą właściwych standardów, nie zainwestują w szkolenia i rozwój personelu, skazane są na porażkę.

Na co zwrócić szczególną uwagę, gdy wchodzi się do nowego salonu?

- Warto zaufać swoim zmysłom. Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Zwróćmy uwagę na estetykę salonu, atmosferę tam panującą. Ład i porządek oraz pierwszy kontakt z recepcją i personelem wiele nam mówią o zwyczajach tam panujących. Poza tym dobry salon zawsze pracuje na kosmetykach najwyższej jakości.

Jak ty dbasz o zadowolenie swoich klientów?

- Podstawą jest fachowość. Jeżeli klient nie będzie zadowolony z naszej pracy, to tak naprawdę nie ma żadnego powodu, by do nas wrócił. Dlatego to, co ja mogę dać swoim klientom, to przede wszystkim swoją wiedzę, profesjonalizm i doświadczenie.

Rozmawiała Aleksandra Lipiec.

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych filmów i seriali! Kliknij i sprawdź nasz nowy program telewizyjny!

Super TV
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy