Reklama

Wyniki oglądalności: "Taniec z gwiazdami" najpopularniejszy

Pokazany w piątek wieczorem w Polsacie pierwszy odcinek nowej edycji "Tańca z Gwiazdami" oglądało średnio 3,05 mln widzów, a wyemitowany w TVP1 film "Wyklęty" miał 1,64 mln osób. Dzień później debiut "Dance Dance Dance" śledziło 2 mln widzów, a niedzielna premiera "Stulecia Winnych" zgromadziła 3 mln - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Walerija Żurawlewa i Czadoman w "Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami"

W piątek, 1 marca br. o godz. 20.05 Telewizja Polsat pokazała pierwszy odcinek nowej edycji widowiska "Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami". Średnia widownia tej emisji wyniosła 3,05 mln osób.

Reklama

Przełożyło się to na 20,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,94 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 17,14 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Przynajmniej przez 1 minutę produkcję obejrzało 6,77 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 2,31 mln, a w 16-59 - 3,36 mln).

Tego samego dnia o 20.35 TVP1 premierowo wyemitowała film "Wyklęty", którego średnia widownia w 4+ wyniosła 1,64 mln widzów (RCH - 4,04 mln). Przełożyło się to na 11,09 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 8,09 proc. w grupie 16-49 oraz 10,13 proc. w grupie 16-59.

W sobotni wieczór TVP2 pokazała pierwsze dwa odcinki nowego tanecznego widowiska "Dance Dance Dance". Średnio ten program oglądało go 2 mln widzów (pierwszy odcinek miał 2,07 mln, a drugi -1,93 mln), co przełożyło się odpowiednio na 13,78 proc., 12,53 proc. i 12,02 proc. udziału.

Dzień później o 20.15 Jedynka wyemitowała pierwszy odcinek nowego serialu "Stulecie Winnych". Średnia widownia tej emisji wyniosła 3 mln osób (odpowiednio 17,20 proc., 10,49 proc. i 12,77 proc. udziału).

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych w lutym 2019 roku zajęła TVP1. Średni dobowy udział tego kanału względem lutego 2018 roku zwiększył się o 1,44 proc. i wyniósł 10,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Wiceliderem był Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 6,24 proc. do 9,76 proc. Podium uzupełnia TVP2, która awansowała z miejsca czwartego. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,72 proc., po wzroście względem lutego ub.r. o 0,23 proc. Na kolejną lokatę spadł TVN (stacja ta miała 8,59 proc. udziału; w dół o 10,98 proc. - największa strata w czołowej dziesiątce zestawienia).


INTERIA.PL/Wirtualnemedia

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje