Wojewódzki mniej popularny
Okazuje się, że widzowie wolą Majewskiego od Wojewódzkiego. Wiosenna edycja programu Szymona Majewskiego miała bowiem większą oglądalność od wiosennej serii talk show Kuby Wojewódzkiego.
Średnia widownia emitowanej od 6 marca do 25 czerwca br. czwartej serii programu "Szymon Majewski Show" wyniosła 3,11 mln osób - pokazują dane AGB Nielsen Media Research przygotowane dla serwisu Wirtualnemedia.
To nieco mniej niż wiosną zeszłego roku, gdy druga edycja, nadawana w TVN od 6 marca do 12 czerwca oglądana była przez 3,24 mln widzów.
Odwrotnie jest z udziałami w rynku. Udziały TVN w czasie zakończonej właśnie serii programu ukształtowały się na poziomie 24,09 proc. (23,23 proc. w grupie 16-49), zaś rok temu były minimalnie niższe i wynosiły 23,94 proc.
Mniejszą popularnością niż czwarta seria programu "Szymon Majewski Show" cieszyła się wiosenna edycja programu Kuby Wojewódzkiego, która przyciągała przed szklane ekrany średnio 2,63 mln osób przy udziałach w rynku na poziomie 21,17 proc.
W czasie emisji "Szymon Majewski Show" telewizja TVN znajdowała się na drugim miejscu pod względem ilości widzów. Najwięcej osób - 3,83 mln - oglądało wtedy Polsat, emitujący filmy w ramach cyklu "Megahit". Na trzeciej pozycji znalazła się Dwójka (1,87 mln; m.in. seriale "Quo Vadis" i "Pogoda na piątek" oraz "Panorama"), zaś na czwartej - Jedynka (1,38 mln; głównie spektakle "Teatru Telewizji").
Dane telemetryczne pokazują, że program Szymona Majewskiego oglądany był najchętniej przez kobiety, widzów powyżej 30. roku życia, mieszkańców różnej wielkości miast oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.