Reklama

Widzowie zakochali się w Polsacie na wiosnę

Doskonała kombinacja rozrywki, humoru i miłości okazała się przepisem na sukces, o czym świadczą wyniki oglądalności weekendowego "prime-time" w Polsacie.

Show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" od lat cieszy się ogromną popularnością

W piątek o 20:00 wystartowaliśmy muzyczną petardą - show "Twoja Twarz Brzmi Znajomo". Pierwszy odcinek 14. sezonu emitowanego o nowej porze był hitem wieczoru. Uczestnicy, wśród których wystąpili m. in. Tamara Ariach, Maja Hyży, Magdalena Narożna czy Lesław Żurek zaprezentowali naszym widzom rozrywkę na najwyższym poziomie. Show obejrzało prawie 2 miliony widzów, a Polsat był numerem jeden w obu grupach audytoryjnych - 12,9% w 4+ oraz 12,7% w 16-49.

W sobotni wieczór zaproponowaliśmy widzom dawkę doskonałego humoru. Premierę miały aż dwa seriale komediowe: "Kowalscy kontra Kowalscy" oraz "Piękni i bezrobotni". Oba w wyśmienitej obsadzie. Piotr Adamczyk i Wojciech Mecwaldowski z "Kowalscy kontra Kowalscy" udowodnili, że są prawdziwymi królami żartu, a ich doskonała gra mogłaby posłużyć jako wzorzec miary komediowego talentu przechowywanego w Międzynarodowym Biurze Miar i Wag w Sevres.

Reklama

Natomiast serialowi piękni i bezrobotni czyli Robert Górski i Mikołaj Cieślak z "Kabaretu Moralnego Niepokoju", wcielający się w role przyrodnich braci walczących z przeciwnościami losu, stanowią słodko-gorzki obraz rzeczywistości Anno Domini 2021. Oba seriale z miejsca zaskarbiły sobie sympatię widzów. Pierwszy z nich miał ponad 2-milionową publiczność, a drugi obejrzało ponad 1,5 miliona osób przed telewizorami.

Fakt, że Polacy kochają się śmiać potwierdziła widownia naszej kolejnej pozycji programowej "Kabaret na żywo. Klinika Skeczów Męczących", który można oglądać w niedzielne wieczory o 20.00. Podobnie jak poprzednio, ponad 2 miliony widzów zasiadło przed telewizorami, tym razem by poddać się terapii śmiechem.

Ale przecież nie samym śmiechem człowiek żyje. Niedzielny odcinek 3. sezonu show "Love Island. Wyspa miłości" pokazał, że ważne są też emocje! Gorąca atmosfera, piękna sceneria hiszpańskiej willi i superseksowni uczestnicy oraz ich rozterki przyciągnęli przed telewizory w niedzielę o 22:00 setki tysięcy spragnionych wrażeń odbiorców, a Polsat w grupie komercyjnej 16-49 uzyskał udziały na poziomie 14,68%. To najlepszy wynik przez wszystkie 3 sezony tego show, a dopiero się rozkręcamy.


INTERIA.PL

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje