Reklama

"Wiadomości" znów lepsze od "Faktów"

W kwietniu bieżącego roku największą widownię wśród serwisów informacyjnych zgromadziły "Wiadomości" TVP1. Tuż za nimi uplasowały się "Fakty" telewizji TVN.

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Mediarun.pl, zdecydowanym liderem wśród serwisów informacyjnych były w minionym miesiącu "Wiadomości".

W dniach 1-29 kwietnia gromadziły one przed telewizorami średnio 4,52 mln widzów, a udział stacji w rynku ukształtował się na poziomie 31,66 proc.

W tym samym miesiącu 2009 r. "Wiadomości" miały mniejszą widownię - oglądało je średnio 3,86 mln osób przy 30,62 proc. udziału w rynku.

Drugą pozycję zajęły w kwietniu "Fakty", które przyciągnęły do TVN średnio 3,68 mln widzów, a udział w widowni wyniósł 28,87 proc. (3,62 mln; 32,17 proc. w 2009 roku).

Reklama

Pierwszą trójkę uzupełnił "Teleexpress" TVP1 z 3,58 mln widzów i 34,35 proc. udziału w rynku (3,33 mln; 41,52 proc. przed rokiem).

Na kolejnych miejscach uplasowały się "Wydarzenia" Polsatu, które wybierało średnio 2,27 mln osób oraz "Panorama" telewizyjnej Dwójki z 1,49 mln widzów. W kwietniu br. serwisy te odnotowały odpowiednio 17,94 proc. i 13,03 proc. udziału w rynku (20,05 proc. i 12,35 proc. w tym samym miesiącu 2009 roku).

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: 'Fakt' | faktu | "Fakt" | TVP1 | TVN SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy