"Wiadomości" umocniły pozycję
W styczniu bieżącego roku ze wszystkich serwisów informacyjnych największą widownię zgromadziły "Wiadomości" TVP1.
Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, gromadziły one przed telewizorami średnio 5,36 mln widzów, a udział stacji w rynku wyniósł dzięki temu 33,68 proc.
Dla porównania, w tym samym miesiącu 2009 roku, główny program informacyjny TVP1 miał mniejszą widownię - oglądało go średnio 5,06 mln osób (31,72 proc. udziału w rynku).
Drugą pozycję zajął w styczniu "Teleexpress", który przyciągnął do Jedynki średnio 5,25 mln widzów, a udział w widowni wyniósł w czasie jego emisji 41,34 proc. (5,94 mln oraz 46,81 proc. przed rokiem).
Pierwszą trójkę uzupełniły "Fakty" z 4,59 mln widzów i 30,03 proc. udziału w rynku (4,57 mln, a także 29,74 proc. w 2009 roku).
Na kolejnych miejscach uplasowały się "Wydarzenia" Polsatu, które wybierało średnio 3,05 mln osób oraz "Panorama" telewizyjnej Dwójki z 1,43 mln widzów. W styczniu br. serwisy te odnotowały odpowiednio 20,35 proc. i 14,36 proc. udziału w rynku.