Reklama

"Wiadomości" nadal liderem

W czerwcu największą widownię gromadziły "Wiadomości", a "Teleexpress" miał największy udział w rynku.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement, w poprzednim miesiącu liderem wśród serwisów informacyjnych były "Wiadomości". W dniach 1-30 czerwca gromadziły one przed telewizorami średnio 3,2 mln widzów, a w czasie ich emisji udział stacji w rynku kształtował się na poziomie 29,97 proc.

Reklama

W tym samym miesiącu 2010 r. "Wiadomości" miały większą widownię - oglądało je średnio 3,5 mln osób przy 31,73 proc. udziału w rynku.

Drugą pozycję zajęły w czerwcu br. "Fakty", które przyciągnęły do TVN średnio 2,97 mln widzów, udział w ryku wyniósł 31,4 proc. (2,97 mln, 35,21 proc. w 2010 r.).

Pierwszą trójkę uzupełnił "Teleexpress" z 2,83 mln widzów i 36,73 proc. udziału w rynku (3,07 mln, 37,09 proc. przed rokiem).

Na kolejnych miejscach uplasowały się "Wydarzenia" Polsatu, które wybierało średnio 1,83 mln osób, oraz "Panorama" Dwójki (o godz. 18:00) z 1,42 mln widzów. W czerwcu br. serwisy te odnotowały odpowiednio 20,07 proc. i 16,92 proc. udziału w rynku (19,24 proc. i 16,04 proc. w tym samym miesiącu 2010 r.).

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana polskiej telewizji w jednym miejscu!

MediaRun.pl

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje