Wciąż słaba oglądalność Ibisza
Trzy pierwsze odcinki nowego programu rozrywkowego Krzysztofa Ibisza - "7420 Milion od zaraz" oglądało zaledwie 1,31 mln widzów.
Format nadawany jest od 2 stycznia w niedziele o godz. 17:45 w Polsacie.
Jak wynika z danych firmy Nielsen, trzy pierwsze emisje programu zgromadziły przed odbiornikami średnio 1,31 mln widzów, przy udziale w rynku na poziomie 8,56 proc.
Wynik ten ulokował stację na trzeciej pozycji pod względem oglądalności w popołudniowym paśmie.
Na pierwszym miejscu w tym czasie antenowym znalazła się Jedynka (m.in. serial "Ojciec Mateusz" i "Jaka to melodia?"), która zainteresowała 5,52 mln osób, co stanowiło 36,01 proc. całej widowni.
Drugie miejsce należało do Dwójki z 13,15 proc. udziału w rynku, 2,02 mln widzów (m.in. "Panorama"). TVN znalazł się na czwartej pozycji, minimalnie za show Ibisza, uzyskał zaledwie 8,47 proc. udziału w rynku, 1,30 mln widzów (m.in. "Hela w opałach" i "Ugotowani").
"7420 Milion Od Zaraz" to program na żywo, podczas którego można wygrać nawet milion złotych. Każda osoba chcąca wziąć udział w loterii i mieć możliwość uczestnictwa w programie musi wysłać sms o treści "Milion" pod numer 7420.
W odcinkach emitowanych na żywo występuje pięciu losowo wybranych uczestników, którzy mają przekonać, że to im należy się wygrana. Widzowie w głosowaniu sms-owym decydują, komu przyznać główną nagrodę.
Przypomnijmy, że po dwóch odcinkach nowe show Polsatu zdołało przyciągnąć 1,40 mln widzów i jak łatwo policzyć, jego oglądalność z każdym kolejnym spada.
Chcesz obejrzeć swój ulubiony serial, film, teleturniej? Sprawdź nasz program telewizyjny - mamy na liście ponad 200 stacji!