Reklama

"Undressed": Włoski hit w Polsce

Dwoje nieznajomych, jedno łóżko i 30 minut na decyzję. Kto jest gotowy na taki eksperyment miłosny? Tak swój nowy program reklamuje telewizja TLC. Rozpoczęły się castingi do polskiej wersji show "Undressed".

Dwoje nieznajomych, jedno łóżko i 30 minut na decyzję. Kto jest gotowy na taki eksperyment miłosny? Tak swój nowy program reklamuje telewizja TLC. Rozpoczęły się castingi do polskiej wersji show "Undressed".
Kim będą bohaterowie polskiej edycji programu "Undressed"? /materiały promocyjne

"Zapomnij o kolacjach przy świecach, romantycznych spacerach i niekończących się rozmowach. Zacznij znajomość tam, gdzie kończą się udane randki - w łóżku! Zgłoś się i sprawdź czy można zakochać się w mniej niż godzinę. Takiego programu w polskiej telewizji jeszcze nie było" - zachęcają producenci show.

W programie "Undressed" dwoje nieznajomych spotyka się po raz pierwszy. Zaledwie kilka chwil później rozbierają się nawzajem do bielizny i kładą się do łóżka. W takich okolicznościach zaczyna się pierwsza rozmowa, podczas której pytania wyświetlane są na ekranie. Para na zapoznanie się ma zaledwie 30 minut.

Kto może wziąć udział w programie? Wystarczy, że jesteś singlem w wieku od 20 lat do "nieskończoności" - informuje telewizja TLC.

Chętni mogą zgłaszać się do programu na stronie www.tlcpolska.pl/casting

Reklama

"Undressed" to telewizyjny, społeczny eksperyment, który podbił włoską tv. Nie wiadomo jeszcze, kiedy program trafi do ramówki stacji TLC.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy