Trafiona "Magda M."
Okazuje się, że TVN trafił w samą dziesiątkę, podejmując decyzję o nakręceniu jeszcze jednej serii "Magdy M.". Stacja właśnie dzięki czwartej serii przygód pani prawnik zarobiła miliony i zyskała pozycję lidera.
Czwartą serię "Magdy M." oglądało więcej widzów niż poprzednie części. Ostatniej serii miało nie być, jednak fani zasypywali TVN prośbami o kontynuację.
Według danych AGB Nielsen Media Research widownia każdego odcinka czwartej serii przekraczała znacznie 3 miliony widzów. Natomiast na reklamach wokół serialu stacja zarobiła w sumie ponad 15,7 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).
Jak można się domyślić największą widownię w czwartej serii miał odcinek finałowy serialu, w którym to wszystko kończy się dobrze dla Magdy i Piotra. We wtorek, 5 czerwca, przed telewizorami zasiadło 4,1 mln osób, a TVN włączyło w porze emisji serialu niemal 30% wszystkich telewidzów.
Widownie "Magdy M." aż w 70% stanowiły kobiety.
Teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na sukces kinowej wersji przygód Magdy, która już została zapowiedziana.