Reklama

Reality show dla otyłych

TV Puls stawia na rozrywkę - w jesiennej ramówce pojawią się m.in. reality show z udziałem otyłych osób, teleturnieje, np. znany już "Czy jesteś mądrzejszy od 5-klasisty?", oraz animowany serial "Simpsonowie".

Jednocześnie TV Puls przywraca informacje, choć - jak zapowiada dyrektor programowy Piotr Radziszewski - "nie będzie programów stricte informacyjnych jak do tej pory, ale publicystyczno-

Reklama

informacyjne".

Od września startuje program "Wydarzenia dnia". Emitowany od poniedziałku do czwartku o godz. 22.00 program podzielony będzie na dwie części: informacyjną oraz poświęconą publicystyce politycznej. W piątki TV Puls pokaże "Wydarzenie tygodnia", w którym dokonywany będzie przegląd i podsumowanie wydarzeń mijającego tygodnia.

Jak podkreśla prezes zarządu TV Puls Dariusz Dąbski, powrót programów informacyjnych podyktowany jest zarówno wymogami koncesji, jak i oglądalności.

"Przy całym szacunku dla zaangażowania, dla profesjonalizmu naszych byłych pracowników [rozwiązanego działu informacji] tej oglądalności nie udało się zbudować (...) Po prostu nie wyszło. I teraz to jest zupełnie nowa koncepcja, lżejszej struktury, lżejszej organizacji z nastawieniem na bardzo atrakcyjny, ale lżejszy program dla widza plus mocna publicystyka z elementem informacji" - Dąbski powiedział podczas konferencji prasowej.

Powrót programów informacyjnych oznacza dla Pulsu konieczność zatrudnienia, a w niektórych przypadkach ponownego zatrudnienia zespołu (po rozwiązaniu w połowie lipca działu informacyjnego stacja przeprowadziła zwolnienia grupowe. W efekcie pracę straciło 118 osób). Docelowo TV Puls chce zatrudnić 30 osób, umowy podpisano już z 16.

Jesienna ramówka stacji wsparta została kampanią wizerunkową pod hasłem "TV Puls żyje pulsem twojej rodziny". Zmienia się też logo stacji, oprawa graficzna i muzyczna.

Telewizja Puls nadaje od 18 marca 2001 r. Gdy w czerwcu 2006 r. kontrolowana przez Ruperta Murdocha News Corporation stała się mniejszościowym udziałowcem TV Puls, stacja postarała się o zmianę warunków koncesji, która do tej pory uniemożliwiała jej działalność komercyjną.

W styczniu 2007 r. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zmieniła koncesję Pulsu z wyspecjalizowanej, stanowiącej, że 70 proc. czasu antenowego TV Puls muszą zajmować audycje i przekazy społeczno-religijne, na uniwersalną. Decyzję tę zaskarżyła do KRRiT Grupa TVN, oceniając, że zmiana koncesji odbyła się z "rażącym naruszeniem prawa".

Na początku 2008 r. KRRiT rozstrzygnęła na korzyść Pulsu postępowanie w sprawie kilku wolnych nadajników naziemnych, zwiększając tym samym zasięg stacji. Według Pulsu w efekcie zmiany sygnał stacji z nadajników naziemnych dociera w sumie do ok. 11 mln telewidzów.

Pod koniec lipca TV Puls złożyła w Urzędzie Komunikacji Elektronicznej (UKE) wniosek o dostęp do pierwszego multipleksu telewizji cyfrowej (DVB-T). TV Puls podtrzymuje też chęć stworzenia kanałów tematycznych - według Dąbskiego w planach są kanały: rozrywkowy i informacyjny.

INTERIA.PL/PAP

Reklama

Dowiedz się więcej na temat: puls | reality show | show | Tv Puls

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje