Reklama

Ponad 10 mln widzów debaty

Według AGB Nielsen Media Research poniedziałkową debatę Aleksander Kwaśniewski - Donald Tusk (15 października 2007) łącznie oglądało 10 mln 61 tysięcy widzów, gromadząc przed telewizorami ponad 60% widowni zasiadającej w tym czasie przed telewizorami.

W TVP 2 debatę oglądało 8 mln i 282 tys. widzów, natomiast udział stacji w tym czasie wyniósł 50% widzów, spośród wszystkich zasiadających w tym czasie przed telewizorami.

Debatę w TVN 24 oglądało 1 mln 120 tysięcy widzów (udział wyniósł 6,7%), TVP INFO - 538 tysięcy (udział - 3,2), TV Polonia 84 tysiące widzów (udział 0,5) i TV Biznes - oglądało 37 tysięcy widzów (udział 0,2%).

Piątkową debatę Jarosław Kaczyński - Donald Tusk (12 października 2007) w sumie oglądało 9 mln 127 tysięcy widzów, gromadząc ponad połowę widowni zasiadającej w tym czasie przed telewizorami. W TVP 2 debatę oglądało 6 mln i 985 tys. widzów, natomiast udział stacji w tym czasie wyniósł 42,3% widzów. Debatę w TVN 24 oglądało 1 mln 329 tysięcy widzów (udział wyniósł 8,1%), TVP INFO - 720 tysięcy (udział - 4,4), TV Polonia 69 tysięcy widzów (udział 0,4) i TV Biznes - oglądało 23 tysiące widzów (udział 0,1%).

Reklama

Poprzednia poniedziałkowa debata Jarosław Kaczyński - Aleksander Kwaśniewski (1 października 2007) przyciągnęła przed ekrany ponad 10 mln 162 tysiące widzów, a spośród oglądających telewizję ponad 60%.

Debatę emitowaną w TVP 2 oglądało 8 mln 334 tysięcy widzów (udział stacji wyniósł 51%), w TVN 24 oglądało 1 mln 200 tysięcy widzów (udział wyniósł 7,3%), w TV Polonia - 65 tysięcy widzów (udział - 0,4%), Superstacji - 38 tysięcy (udział - 0,23%), w TV Biznes - prawie 9 tysięcy widzów (udział 0,1%).

AGB Nielsen Media Research
Dowiedz się więcej na temat: Donald Tusk | Biznes | polonia | TVN SA | TVP 2 | TVP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy