Reklama

Polskie seriale w Cannes

Telewizja Polska podczas międzynarodowych targów telewizyjnych MIPCOM zaprezentuje swoje najnowsze produkcje w ofercie handlowej. Targi odbędą się w dniach 4-8 października w Cannes.

"Ratownicy" i "Miłość nad rozlewiskiem" to główne tytuły, które będą promowane podczas targów MIPCOM. W prezentowanej ofercie nie zabraknie też filmów fabularnych - koprodukcji TVP oraz produkcji formatowych TVP, a także pozycji dokumentalnych, animowanych i muzycznych składających się na bogatą ofertę handlową Telewizji Polskiej.

"Ratownicy",nowy serial TVP w reżyserii Marcina Wrony, który opowiada o zawodowych zmaganiach i osobistych historiach ratowników górskich. Serial został zrealizowany w polskich i słowackich Tatrach.

Reklama

"Miłość nad rozlewiskiem" opowiada o,miłosnych perypetiach trzech pokoleń z jednej rodziny. Dodatkowym atutem serialu są niezapomniane widoki Krainy Wielkich Jezior Mazurskich.

Telewizja Polska zaprezentuje także najnowszy, trzeci sezon serialu "Czas Honoru", oparty na historii polskich dywersantów, którzy w czasie II wojny światowej przechodzili w Anglii szkolenia, by wrócić do okupowanej przez hitlerowców Polski z misją konspiracyjnej walki o niepodległość. Dwa pierwsze sezony "Czasu Honoru" cieszyły się dużym zainteresowaniem dystrybutorów zagranicznych.

Telewizja Polska zaprezentuje także najnowszy film w reż. J.J. Kolskiego pt. "Wenecja". Jest to obraz o historii polskiej rodziny, która przed okrucieństwem drugiej wojny światowej ucieka w świat wyobraźni. Tytułowa Wenecja, odtworzona w piwnicy rodzinnego domu, postrzegana jest jako uniwersalna w treści metafora próby wewnętrznego zmierzenia się z rzeczywistością, której nie jesteśmy w stanie zaakceptować. Jest to fascynująca i przepięknie sfilmowana opowieść o dorastaniu, ucieczce w marzenia oraz buncie przeciwko zastanej rzeczywistości. Film zdobył Specjalną Nagrodą Jury za Szczególne Osiągnięcie Artystyczne na Międzynarodowym Festiwalu Filmowym w Montrealu.

Targi MIPCOM to jedno z najważniejszych wydarzeń międzynarodowych poświęconych najnowszej ofercie programowej, a także dystrybucji produkcji filmowej i telewizyjnej. To także spotkanie przedstawicieli stacji telewizyjnych, producentów, dystrybutorów, przedstawicieli podmiotów odpowiedzialnych za treści programowe, producentów i dystrybutorów działających w obszarze nowych mediów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Miłość nad rozlewiskiem | miłość | TVP | telewizja | seriale | Cannes
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy