Reklama

Polacy w święta przed telewizorem

W święta Bożego Narodzenia statystyczny Polak spędził przed telewizorem średnio 5 godz. i 46 min. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. W Wigilię najpopularniejsze były przygody Kevina - obejrzało je aż 4,63 mln widzów.

Produkcja Chrisa Columbusa "Kevin sam w Nowym Jorku" po raz kolejny cieszyła się ogromnym powodzeniem wśród widzów telewizji Polsat. Kontynuację przygód Kevina, a zarazem jedną z najbardziej kasowych komedii familijnych z Macaulay Culkinemw roli głównej, obejrzało w Wigilię 4,63 mln widzów, co dało Polsatowi 33,59 proc. udziału w rynku grupie 4+.

Drugie miejsce wśród najchętniej oglądanych w Wigilię programów zajęły "Wiadomości" (emisja w TVP1 o godz. 19.30), które zainteresowały 3,85 mln osób, co stanowiło 29,62 proc. udziału w rynku. Tuż za "Wiadomościami" uplasował się "Sport" (TVP1, godz. 19.50), który zgromadził przed odbiornikami 3,45 mln osób, co dało Jedynce 26,06 proc. udziału.

Reklama

Wśród pięciu najchętniej oglądanych w Wigilię programów znalazły się również "Teleexpress" (TVP1, godz. 17.00) oraz "Wydarzenia" (Polsat, godz. 18.50), które zainteresowały odpowiednio 3,22 mln osób i 3,18 mln osób, co stanowiło 33,96 proc. oraz 27,33 proc. udziału w rynku.

W Wigilię br. przed telewizorem spędziliśmy średnio 4 h i 51 min. - o 6 min. więcej niż w roku ubiegłym oraz o 18 min. więcej w stosunku do roku 2009.

W dniach 25-26 grudnia 2010 r. telewidzowie spędzili przed odbiornikami średnio 5 godz. i 44 min. Tegoroczny wynik był lepszy niż w analogicznym okresie przed rokiem.

Najwięcej widzów w grupie 4+ przyciągnęła Jedynka, którą oglądało 19,01 proc. telewizyjnej widowni (21, 27 proc. przed rokiem). TVP2 osiągnęła niższy wynik - 16,61 proc. (17,22 proc. w roku ubiegłym), a na kolejnych pozycjach znalazły się Polsat, z 13,06 proc. udziału w rynku (14,43 proc. przed rokiem) i TVN, który zainteresował 10,83 proc. widowni (12,22 w analogicznym okresie 2010 r.).

Najchętniej oglądanym serialem w analizowanym okresie okazało się "M jak miłość" (emisja 26 grudnia o godz. 20.40), które przyciągnęło przed odbiorniki 5,98 mln widzów a udział TVP2 w rynku w czasie emisji odcinka wyniósł 33,87 proc. Tuż za "M jak Miłość" uplasowała się kolejna propozycja Dwójki - "Barwy Szczęścia" (emisja 26 grudnia o godz. 20.00), która zainteresowała 4,73 mln widzów przy udziale stacji w rynku wynoszącym 27,81 proc. w grupie 4+.

Liderem wśród programów informacyjnym w świątecznym okresie był "Teleexpress" (emisja 26 grudnia o godz. 17.00), który zainteresował 5,33 mln osób i zapewnił TVP1 38,34 proc. udziału w telewizyjnej widowni. Drugie miejsce zajęły "Wiadomości" (emisja 26 grudnia o godz. 19.30), z wynikiem 4,01 mln widzów i 24,55 proc. udziału w rynku.

Z propozycji rozrywkowych, widzowie najchętniej oglądali kabaret "N jak Neo-Nówka" (emisja w TVP1, 26 grudnia o godz. 17.25), który zgromadził przed telewizorami 4,71 mln osób przy udziale w rynku równym 33,08 proc.). Drugie miejsce zajął teleturniej "Jaka to melodia?" (emisja 26 grudnia o godz. 18.25), który zainteresował 4,54 mln osób, co zapewniło Jedynce 29,85 proc. udziału w rynku w grupie 4+.

Najchętniej oglądaną propozycją fabularną okazała się komedia "Jak rozpętałem II wojnę światową" (emisja w TVP2, 25 grudnia o godz. 18.45), która przyciągnęła 3,69 mln osób a udział Dwójki w rynku ukształtował się na poziomie 25,16 proc. Tuż za nią uplasowała się popołudniowa propozycja TVN "Piraci z Karaibów - Na krańcu świata", którą w pierwszy dzień świąt oglądało 3,67 mln widzów a udział w rynku w czasie jej emisji wyniósł 25,17 proc.

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: telewizor | min | Polacy | telewizja | Święta Bożego Narodzenia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy