Reklama

Polacy oglądają mniej telewizji?

W kwietniu bieżącego roku największe ogólnopolskie stacje telewizyjne odnotowały spadek oglądalności w porównaniu z analogicznym okresem 2009 roku. Czyżby Polacy oglądali coraz mniej telewizji?

Jak wynika z danych AGB Nielsen Media Research, przygotowanych dla Mediarun.pl, najchętniej oglądanymi stacjami były w kwietniu TVP1 i TVN, które zainteresowały średnio 19,05 proc. oraz 15,93 proc. telewizyjnej widowni (odpowiednio 21,27 proc. i 16,65 proc. w tym samym miesiącu ubiegłego roku).

Pierwszą trójkę uzupełniła Dwójka, która była oglądana przez 13,62 proc. osób (15,96 proc. przed rokiem), a tuż za nią w zestawieniu znalazł się Polsat z 12,97 proc. udziału w rynku (15,10 proc. w kwietniu 2009 roku).

Zagregowany całodobowy udział w rynku czterech głównych nadawców wyniósł w minionym miesiącu 61,57 proc. Dla porównania, w analogicznym okresie w 2009 roku było to 68,92 proc.

Reklama

Prezentowane dane dotyczą okresów od 1 do 29 kwietnia 2010 roku oraz od 1 do 29 kwietnia 2009 roku.

MediaRun.pl
Dowiedz się więcej na temat: telewizje
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy