Reklama

"Opole" pokonało TOP Trendy!

Średnia widownia transmisji 44. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2007 wyniosła 2,9 mln widzów (8,2 proc.). To o milion widzów więcej, niż udało się zgromadzić ubiegłotygodniowym koncertom sopockiego TOP Trendy - poinformował w poniedziałek TNS OBOP.

Średnia widownia transmisji 44. Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej Opole 2007 wyniosła 2,9 mln widzów (8,2 proc.). To o milion widzów więcej, niż udało się zgromadzić ubiegłotygodniowym koncertom sopockiego TOP Trendy - poinformował w poniedziałek TNS OBOP.

Wśród wszystkich koncertów Opola 2007 największą popularnością cieszyła się niedzielna transmisja koncertu "Niebo z moich stron", którą obejrzało 4,4 mln widzów (12,5 proc.).

Na kolejnym miejscu znalazły się "Superjedynki", których patronem medialnym była INTERIA.PL. Program przyciągnął przed telewizory aż 3,7 mln Polaków (10,5 proc.).

Spośród wszystkich widzów, którzy w czasie transmisji wszystkich koncertów w ramach festiwalu mieli włączony telewizor, co trzeci Polak (37 proc.) wybierał TVP1 - informuje TNS OBOP.

Według sondażu, najmniejszą widownię zgromadził opolski "Kabaretron", który obejrzało 1,5 mln osób (4,2 proc.). Natomiast piątkowy koncert finałowy, emitowany po północy, obejrzało 1,1 mln Polaków (3 proc.), choć wcześniejszy koncert "Premiery", w ramach którego finał był emitowany, zobaczyło średnio 2,7 mln widzów (7,7 proc.).

Reklama

W porównaniu z ubiegłotygodniową emisją sopockiego festiwalu TOP Trendy, Opole 2007 zgromadziło widownię o milion większą - obliczył TNS OBOP. TOP Trendy oglądało średnio 1,9 mln widzów (5,4 proc.).

Uwagę największej liczby osób przyciągnął koncert "Top" z 8 czerwca, gromadząc przed telewizorami ponad 2,2 mln Polaków (6,3 proc) i co czwartą osobę (26,6 proc.), która w czasie koncertów miała włączony telewizor. Najmniejszym zainteresowaniem cieszył się poniedziałkowy (11 czerwca) "Kabareton", który obejrzało 1,4 mln Polaków (4 proc).

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Niepokonane
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy