Oglądalność show: równanie w dół
Wyniki oglądalności muzycznych show pokazują, że Polacy gremialnie ruszyli wykorzystać uroki przedłużonego weekendu majowego.
Prowadzący w rankingu "Must Be The Music" w szybkim tempie równa w dół, po raz drugi z rzędu notując spadek rzędu ok. pół miliona widzów. Niedzielny (29 kwietnia) półfinał zobaczyło 2,8 mln widzów.
Do finału awansowała grupa Lemon (faworyci jurorów) oraz - tu spore zaskoczenie - 14-letni wokalista Jakub Szyperski.
Jeszcze większą stratę poniósł nadawany przez TVN "X Factor" - widownia programu zmalała z 2,92 mln do 2,3 mln. Tym samym show znów zbliżył się do konkurencyjnej "Bitwy na głosy".
Program TVP zbliża się do końca - w sobotę (28 kwietnia) poznaliśmy drugiego finalistę, została nim drużyna dowodzona przez Ryszarda Rynkowskiego, która pokonała ekipę Meza. Zespół z Elbląga w najbliższą sobotę (5 maja) w wielkim finale zmierzy się z grupą wokalną z Brzegu, prowadzoną przez Kamila Bednarka.
"Bitwa na głosy" tym razem straciła najmniej - z 2,5 mln do 2,2 mln widzów.
Czytaj także nasze relacje:
Muzyka emocjonalna w "Must Be The Music"
"X Factor" w rytmie disco: Kuba Wojewódzki nie musiał wybierać