Nowa twarz Oprah Winfrey
Oprah Winfrey, amerykańska królowa talk-show, po przerwie powróciła na antenę stworzonej przez siebie sieci OWN. Przy okazji po raz kolejny udowodniła, że widzowie w dalszym ciągu chcą oglądać programy prowadzone właśnie przez nią.
Winfrey, która w maju ubiegłego roku zakończyła emisję słynnego "The Oprah Winfrey Show", próbuje wraz z Nowym Rokiem zwiększyć oglądalność swej sieci kablowej OWN (Oprah Winfrey Network).
Około 1,1 mln widzów oglądało w noworoczną niedzielę jej nowy show "Oprah's Next Chapter" ("Kolejny rozdział Oprah") emitowany na OWN. Gościem dwugodzinnego programu był Steven Tyler - legenda rocka, wokalista zespołu Aerosmith, ostatnio jeden z jurorów programu "American Idol".
Wywiad został nakręcony w jego posiadłości nad jeziorem Sunapee w stanie New Hampshire.
Tyler opowiadał o swoim życiu, oprowadzając Winfrey po swoim domu, spacerując z nią nad jeziorem i w lesie. W domowej, piknikowej atmosferze słynna dziennikarka prowadziła rozmowę o najbardziej intymnych szczegółach życia Tylera.
Choć oglądalność pierwszego po 17-miesięczniej przerwie programu Winfrey jest obiecująca, to wciąż daleko jej do tej, którą miała podczas prowadzenia słynnego talk-show emitowanego w ogólnodostępnym paśmie. Ostatni odcinek "The Oprah Winfrey Show" oglądało 6,5 mln widzów.
Winfrey zapowiada kolejne odcinki swego nowego programu. W najbliższej przyszłości odwiedzi twórcę "Gwiezdnych wojen" George'a Lucasa na jego rancho w Kalifornii.
Oprócz wywiadów z gwiazdami Oprah chce docierać do interesujących ludzi. Odwiedzi na przykład amerykańską rodzinę, która nigdy w życiu nie oglądała telewizji.
"Oprah's Next Chapter" jest drugim show słynnej gwiazdy nadawanym w jej sieci telewizji kablowej. W październiku ubiegłego roku swoją premierę miał program "Oprah's Lifeclass".
Winfrey w lipcu 2011 r. objęła stanowisko prezesa zarządu OWN. Po roku działalności liczbę gospodarstw domowych, do których dociera The Oprah Winfrey Network, szacuje się na 77 mln.
Najpopularniejsze amerykańskie sieci telewizji kablowej osiągają wynik w granicach 100 mln. OWN to wspólne przedsięwzięcie należącej do Winfrey firmy Harpo Inc. i Discovery Communication.
Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!
Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!