Reklama

Najlepsze show na Polsacie?

W miniony weekend wystartowały bądź rozpoczęły nowe sezony muzyczne i taneczne programy. Najwięcej widzów przyciągnęły te emitowane przez telewizję Polsat.

Już w piątek, 2 marca, premierę miało najnowsze taneczne show w polskiej telewizji - "Tylko taniec. Got to dance". Konkurujące o fanów parkietowych zmagań z emitowanym na antenie TVN-u "You Can Dance - Po prostu tańcz" widowisko, prowadzone przez Macieja Dowbora i Katarzynę Kępkę, przyciągnęło przed ekrany 3,35 mln widzów.

Więcej w tym samym czasie antenowym miał jedynie serial "Na dobre i na złe" pokazywany przez TVP2 (4,89 mln). Czy taneczny program, w którym w loży jurorskiej zasiadają Joanna Liszowska, Alan Andersz, Maciej Malitowski i Krystyna Mazurówna stać na jeszcze lepszy wynik?

Reklama

Dzień później z drugimi sezonami wystartowały muzyczne show Dwójki i TVN-u. Lepiej spisał się emitowany przez tę drugą stację "X Factor", który oglądało 3,29 mln Polaków. Trzeba jednak przyznać, że pierwszą odsłonę show, w którym zmienił się właśnie jeden z jurorów (Maję Sablewską zastąpiła Tatiana Okupnik) śledziło znacznie więcej osób (4-5 mln).

W "Bitwie na głosy" zmieniło się w drugim sezonie znacznie więcej niż w "X Factorze", ale również nie wpłynęło to na poprawę wyników tego programu. Z Sonią Bohosiewicz i Zbigniewem Zamachowskim w jury oraz z nowymi drużynami prowadzonymi m.in. przez Edytę Górniak, Natalię Kukulską, Ryszarda Rynkowskiego i Kamila Bednarka zdołało przyciągnąć 2,58 mln odbiorców.

Show Dwójki i TVN-u nie dość zresztą, że skutecznie poodbierały sobie widzów, to jeszcze zdecydowanie przegrały rywalizację z emitowanym w tym samym czasie na antenie Jedynki pierwszym odcinkiem serialu "Komisarz Alex". Produkcję z Kubą Wesołowskim i Magdaleną Walach w głównych rolach wybrało 4,8 mln osób.

Wydaje się więc, że słuszna okazała się decyzja Polsatu, aby nie konkurować z innymi "talent shows", lecz z filmami i serialami emitowanymi na sąsiednich stacjach. Dzięki niej emitowane w niedzielę "Must be the Music. Tylko muzykę" wybrało najwięcej ze wszystkich programów, które zadebiutowały w weekend w polskiej telewizji (3,82 mln). Programowi nie przeszkodziło nawet to, że zdecydowanie przegrał rywalizację o widza z pierwszym odcinkiem kolejnego sezonu "Rancza", który oglądało na antenie TVP1 aż 7,29 mln widzów.

Show Polsatu wygrało za to konkurencję z serialami TVP2 ("Głęboka woda" - 525 tys, "Aida" - 1,51 mln) i TVN-u ("Prawo Agaty": 2,96 i 3,56 mln widzów). Czy za tydzień programy emitowane na antenie tej stacji znów będą najlepsze?

Najlepsze programy, najatrakcyjniejsze gwiazdy - arkana telewizji w jednym miejscu!

Nie przegap swoich ulubionych programów i seriali! Kliknij i sprawdź!

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: muzyczne | nowe sezony
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy